آیا باید به طور منظم از لایه بردار صورت استفاده کنید؟

هنگامی که با فردی رو به رو می شوید، چهره او اولین چیزی است که نظرتان جلب می کند و گاهی نخستین تاثیر را بر روی افراد می گذارد. اگر به دنبال یک روتین پوستی مفید برای نگهداری از پوست هستید، پیشنهاد ما این است که لایه برداری را حتما جدی بگیرید. لایه بردار صورت موجب از بین رفتن سلول های مرده و زیبایی بیش تر صورتتان خواهد شد. به همین دلیل است که با توجه به نوع و نیاز پوست خود، لازم است به صورت ماهیانه یا هفتگی به لایه برداری آن بپردازید. در ادامه مطلب قصد داریم تعدادی محصول لایه بردار مناسب برای شما عزیزان معرفی کنیم تا با پوستی زیبا، به زیبایی چهره خود بیفزایید.

لایه برداری صورت چیست و چه مزایایی دارد؟

لایه بردار صورت

با شست و شوی روزانه صورت، آلودگی های سطحی را از روی پوست خود تمیز می کنید، اما آلودگی هایی را که در اعماق پوستتان قرار دارند به این سادگی ها نمی توان تمیز کرد. بلکه باید از لایه بردار صورت استفاده کنید تا سلول های مرده را از بین ببرد و موجب رسیدن مواد مغذی به سلول های تازه و جوانسازی پوستتان شود؛ زیرا اگر پوست های مرده در مقابل مواد مغذی قرار گیرند، در جذب مواد مغذی اختلال ایجاد می شود و پوست شما روز به روز پیر تر خواهد شد.

لایه بردار ها اغلب به دو دسته، لایه بردار فیزیکی و لایه بردار شیمیایی تقسیم می شوند. دسته اول از یک ابزار مانند اسفنج مخصوص، قلم مو های مخصوص و سایر موارد این چنینی استفاده می کنند. اما نمونه دوم از اسید ها در ترکیبشان استفاده می کنند تا لایه برداری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

لایه بردار های شیمیایی نیز به دو دستهAHA (آلفا هیدروکسی اسید) و BHA (بتا هیدروکسی اسید) تقسیم می شوند. آلفا هیدروکسی اسید ها معمولا در شیر، نیشکر و میوه ها یافت می شوند و لایه برداری را با از بین بردن پیوند هایی که سلول های پوست را کنار هم قرار می دهند، انجام خواهد داد. اسید های بتا هیدروکسی که دسته دوم را تشکیل می دهند، کمی قوی تر از آلفا هیدروکسی اسید ها هستند و بر روی پوست با سرعت بی نظیری عمل خواهند کرد و می توانند به عمق پوست نفوذ کنند.

مزایای استفاده از لایه بردار صورت

لایه بردار صورت
  • تمیز کردن عمقی پوست: با لایه برداری مرتب، پوست شما از هر گونه آلودگی و چربی پاک خواهد شد. در نتیجه احساس سبکی بی نظیری را تجربه می کنید.
  • افزایش اثر کرم های مراقبتی: هنگامی که پوست خود را لایه برداری می کنید، پوست برای دریافت مواد مغذی و آبرسان ها آماده می شود. در این شرایط با اعمال هر محصولی، خیلی سریع مواد مغذی جذب می شوند و بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.
  • زیر سازی مناسب برای آرایش: با استفاده از لایه بردار صورت، پوست شما یکنواخت و صاف می شود و زیر سازی بی نظیری برای آرایش خواهید داشت. کرم به سادگی بر روی پوست می نشیند و شاهد آرایشی یکنواخت خواهید بود.
  • ضد پیری: لایه بردار صورت، گردش خون را در پوست افزایش می دهد و چروک های سطحی بر روی آن را از بین خواهد برد تا پیری پوست صورت شما به تعویق بیفتد و شادابی به آن بازگردد.

معرفی محصولات لایه بردار صورت

  1. کرم روشن کننده و لایه بردار ثمین

کرم روشن کننده و لایه بردار ثمین

بسیاری از خانم ها از مشکلاتی مانند تیرگی کشاله ران، زانو، زیر بغل، قوزک پا، گردن و غیره رنج می برند و هیچ راه مناسبی را برای رفع این مشکل در نظر ندارند. با استفاده از این محصول، با تمام سیاهی ها خداحافظی کرده و حتی با مشکلاتی مانند جای سوختگی، دانه های کک و مک، جای جوش، چروک های سطحی و غیره نیز به سادگی خداحافظی کنید. در ادامه ویژگی های قابل توجه کرم روشن کننده و لایه بردار ثمین بررسی خواهیم کرد.

1) با حجم ۵۰ میلی لیتر، برای مدت طولانی قابل استفاده است و بسیار به صرفه است.

2) تولید کلاژن، پوست شما را شاداب و جوان می سازد. کرم لایه بردار ثمین نیز کلاژن سازی پوست شما را تحریک می کند و میزان آن را افزایش خواهد داد.

3) بر اثر بالا رفتن سن، چین و چروک های ریزی بر روی صورت شما ایجاد خواهد شد که با لایه برداری منظم به سادگی از بین می رود و از چروک های دیکر جلوگیری خواهد کرد.

4) همچنین مایه افتخار است که لایه بردار ثمین، در کشور ایران ساخته شده و یکی از بهترین محصولات لایه بردار است.

  1. ژل لایه بردار و برطرف کننده جای جوش آردن مدل SALICYL 2

ژل لایه بردار و برطرف کننده جای جوش آردن مدل SALICYL 2

به طور کلی ژل لایه بردار و برطرف کننده جای جوش آردن حرف اول را در باز کردن منافذ پوست و برطرف کردن جای جوش های سرسفید و سرسیاه می زند که در ادامه با ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

1) معمولا بعد از مصرف لایه بردار صورت، با خشکی پوست مواجه می شوید. اما کرم آردن بدون خشک شدن پوستتان لایه برداری را به طور کامل انجام خواهد داد.

2) هنگام باز کردن منافذ پوست، مواد مفیدی مانند اسید سالیسیلیک ۲ درصد، نیاسین آمید و گلوکونات را داخل منافذ می فرستند که جای جوش های سرسیاه و سرسفید و تورم ناشی از آن ها را به طور چشم گیری کاهش خواهند داد.

3) علاوه بر لایه برداری، شاهد ترمیم و بازسازی سلول های پوستی نیز خواهید بود.

4) همچنین غدد چربی پوست را کنترل می کند و چربی به طور کاملا یکنواخت در سطح پوستتان ترشح خواهد شد و خشکی پوست شما کم خواهد شد.

5) در آخر هم لازم به ذکر است که حجم این کرم ۲۰ میلی لیتر است که نسبت به قیمتش، بسیار به صرفه است.

نتیجه گیری

استفاده از لایه بردار صورت مزایای بسیاری را به شما عزیزان می بخشد. تنها لازم است نوع پوست خود را مشخص کنید و یک کرم مناسب را برای از بین بردن سلول های مرده سطح پوست خریداری کنید. نحوه استفاده از آن ها بسیار ساده است. مقداری کرم را بر روی پوست خشک و تمیز خود قرار دهید و به آرامی آن را ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه با آب ولرم صورت خود را بشویید و پس از خشک کردن آن از لایه بردار صورت خود استفاده کنید.