آرایشی و بهداشتی

  1. راهنمای کامل خرید ضد آفتاب مناسب انواع پوست

    راهنمای کامل خرید ضد آفتاب مناسب پوست شما

    مراقبت از پوست در برابر آفتاب از اهمیت بسیاری برخوردار است

    ادامه مطلب...
  2. عطرهای ۴ فصل مردانه + عطرهای ۴ فصل زنانه

    عطرهای ۴ فصل مردانه + عطرهای ۴ فصل زنانه

    دسته‌ای دیگر از عطرهای معتدل نیز وجود دارند که با نام عطرهای چهار فصل شناخته می‌شوند. همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، از این عطرها می‌توان در تمامی روزهای سال استفاده کرد. 

    ادامه مطلب...
  3. ویژگی های شامپو بدن ضد جوش برای پوست های چرب

    شامپو بدن ضد جوش


    مشکلات پوستی مانند جوش در افراد مختلف بروز می‌کند، با وجود آن که جوش به جز اثر پوستی، خطرات دیگری ندارد، اما بر زیبایی تاثیر منفی می‌گذارد. از طرف دیگر جای جوش در برخی افراد ماندگار شده و بسیار ناراحت‌کننده است. جوش‌ها ممکن است در صورت و یا دیگر اعضای بدن مانند بازو، قفسه سینه و شانه‌ها نیز دیده شوند.

    ادامه مطلب...
  4. فواید اسپری دوفاز مو، نحوه استفاده و بهترین مارک اسپری دوفاز مو

    اسپری دوفاز مو


    سلامت مو تاثیر مهمی بر زیبایی دارد و به همین دلیل همه ما به دنبال حفظ سلامت تارهای مو هستیم. استفاده از محصولات مراقبتی مو یکی از روش‌هایی است که می‌تواند از آسیب تارهای مو جلوگیری کند. 

    ادامه مطلب...
  5. محلول شستشوی چشم چیست؟ مزایا و نحوه مصرف

    محلول شستشوی چشم

    چشم‌ها یکی از مهم‌ترین اعضای بدن هستند که نسبت به ورود هرگونه ماده خارجی، حساسیت زیادی دارند. 

    ادامه مطلب...
  6. ترک لب نشانه چیست؟ پماد ترک لب و درمان فوری خشکی لب

    ترک لب

    ترک و خشکی لب در افراد مختلف بروز می‌کند و ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. ترک خوردن پوست لب با درد و سوزش همراه است؛ مثلا وقتی در هنگام حرف زدن یا خندیدن ترک‌ها باز شوند، احساس سوزش بیشتر می‌شود. همچنین ترک لب بر زیبایی لب‌ها تاثیر منفی خواهد داشت. یکی از درمان‌هایی که می‌توان برای این مشکل پیشنهاد کرد، استفاده از پماد ترک لب است. اگر می‌خواهید

    ادامه مطلب...
  7. شانه ضد شپش چیست؟ نحوه استفاده از شانه ضد شپش

    شانه ضد شپش چیست

    شپش مشکل شایعی است که افراد مختلف به ویژه کودکان را درگیر می‌کند. این موجودات ریز بر روی سطح پوست یا مو زندگی می‌کنند و خلاصی از آن‌ها کار ساده‌ای نیست. برای از بین شپش سر داروهایی مختلفی تجویز می‌شود که می‌توانند شپش‌ها را نابود کنند. علاوه بر آن روش فیزیکی دیگری به نام شانه ضد شپش نیز وجود دارد که شپش‌ها از تارهای مو جدا می‌کند. در این مطلب قصد داریم

    ادامه مطلب...
  8. دئودراگ چیست؟ مزایا، عوارض و نحوه مصرف دئودراگ

    دئودراگ چیست

    سلامت پوست انسان از موضوعات بسیار مهمی است که علاوه بر زیبایی و سلامت، حتی بر جنبه‌های روحی نیز اثرگذار خواهد بود. مشکلات پوستی نیز تنوع بسیاری داشته و افراد مختلف را درگیر می‌کنند. با پیشرفت‌های اخیر در زمینه لوازم بهداشتی، محصولاتی تولید شده‌اند که می‌توانند به رفع مشکلات و بیماری‌های پوستی کمک کرده و پوستی سالم را به شما هدیه دهند. 

    دئودراگ

    ادامه مطلب...
  9. مقایسه کارایی واترجت با نخ دندان

    مقایسه واترجت و نخ دندان

    رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت زیادی دارد و علاوه بر حفظ سلامت دندان‌ها، لبخند زیبایی را به شما هدیه می‌کند. بی توجهی نسبت به بهداشت دندان‌ها علاوه بر پوسیده شدن دندان‌ها می‌تواند زمینه ابتلا به عفونت و دیگر بیماری‌های لثه را فراهم کند. اولین وسیله‌ای که برای پاکسازی دندان‌ها وجود دارد، مسواک است اما استفاده از مسواک به تنهایی کافی نیست. 

    ادامه مطلب...
  10. پاک کننده آرایش صورت چه تاثیری بر سلامت پوست می گذارد ؟

    پاک کننده آرایش صورت چه تاثیری بر سلامت پوست می گذارد ؟

    اگر یک پاک کننده آرایش صورت و چشم مناسب تهیه کنید، بدون هیچ فشاری، تمام آرایش شما را به خوبی پاک می کند و اثری از آن باقی نمی گذارد.

    ادامه مطلب...
صفحه