بهترین ماساژور برقی

بسیاری از ما، امروزه زندگی بسیار خسته کننده ای داریم. برنامه های کاری پر مشغله، قرار ها، سفر های خانوادگی، همه و همه تمام انرژی ما را می گیرند و باعث احساس خستگی و درد های عضلانی می شوند. یکی از بهترین راه ها برای درمان درد عضله ها، استفاده از ماساژور های برقی است. ماساژ می تواند درد را تسکین دهد و سطح استرس شما را کاهش دهد. ما در این مقاله در مورد ماساژور برقی توضیح داده ایم و بهترین مدل های موجود در بازار را نام برده ایم.

انواع ابزار ماساژ

بهترین ماساژور برقی

ابزار های ماساژ، به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شوند. مدل های دستی معمولا شامل غلتک ها هستند. اما مدل های برقی تنوع بسیار زیادی دارند. ماساژور های برقی به جای عملکرد دستی از برق استفاده می کنند و معمولا برای تامین انرژی خود از باتری های قابل تعویض یا باتری های شارژی استفاده می کنند.

ماساژور های برقی از نظر اندازه نیز تنوع زیادی دارند. به هر حال، بهترین ماساژور برقی می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. زیرا هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

مدل های مختلف ماساژور برقی

در این بخش به معرفی تعدادی از مدل های مختلف ماساژورهای برقی می پردازیم.

  1. مدل های گرمایی

بهترین ماساژور برقی

مدل های گرمایی، همان طور که از اسم آن ها پیداست، از گرما برای تسکین درد های عضلانی استفاده می کنند. این ماساژور ها مانند کمپرس های برقی معمولی کار می کنند. اما چیزی که بین این دو تفاوت ایجاد می کند این است که مدل های گرمایی هنوز هم ماساژور محسوب می شوند و دارای قطعات متحرک و لرزان برای ماساژ دادن عضلات هستند.

  1. مدل های ویبره ای

یکی دیگر از مدل های ماساژور، مدل ویبره ای است که به عنوان بهترین ماساژور برقی نیز شناخته می شود. این مدل مانند مدل های گرمایی از گرما برای تسکین درد ها استفاده نمی کند و به جای آن از لرزش استفاده می کند. یکی از مزایای این نوع ماساژور این است که پالس های مختلفی را می تواند تولید کند که هر درجه برای یک نوع درد مناسب است.

  1. مدل های الکتریکی مادون قرمز

دستگاه های مادون قرمز شبیه مدل های گرمایی عمل می کنند. اما به جای این که الکتریسیته را تبدیل به گرما کنند، آن را تبدیل به مادون قرمز می کنند. یکی از خوبی هایی که گرمای تولید شده توسط اشعه مادون قرمز دارد؛ این است که به خاطر ماهیت خود، نسبت به مدل های معمولی گرمایی بهتر می تواند به عضلات نفوذ کند و درد ها را تکسین دهد. به همین خاطر است که این مدل نیز به عنوان بهترین ماساژور برقی شناخته می شود.

  1. مدل های برقی دستی

بهترین ماساژور برقی

ماساژور های برقی دستی نیز به عنوان یکی از مدل های محبوب شناخته می شوند. این ماساژور ها را باید با دستان خود کنترل کنید. اکثر مدل های آن شکلی مانند عصا دارند که می توانید از دسته آن بگیرید و بدن خود را ماساژ دهید. برای این که با بهترین ماساژور برقی آشنا شوید خوب است اشاره کنیم که این ماساژور ها دارای مدل های مخصوصی هستند که به کف دست نیز بسته می شوند.

کدام ماساژور برای شما مناسب تر است؟

هنگام انتخاب ماساژور، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان مدل مناسب را خریداری کرد. معمولا مهم ترین عواملی که باید به آن ها توجه شود، محل ماساژ، زمان ماساژ و البته مهم تر از همه بودجه شما است.

سعی کنید هنگام انتخاب ماساژور از خود سوال های مختلفی بپرسید. برای مثال بپرسید ماساژور را برای کدام قسمت از بدن خود می خواهید. آیا می خواهید یک صندلی ماساژور برای اداره خود بخرید و یا این که از آن در خانه استفاده کنید. برای انتخاب بهترین ماساژور برقی خوب است به بودجه خود نیز نگاه کنید و ببینید که آیا بودجه شما به مدل های بزرگ می رسد و یا این که بهتر است به خاطر بودجه محدود مدل های کوچک را خریداری کنید.

بهترین ماساژور های برقی بازار

در این قسمت قصد داریم بهترین ماساژورهای برقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

  1. صندلی ماساژور بن کر مدل K18

صندلی ماساژور بن کر مدل K18

صندلی ماساژور بن کر مدل K18، یکی از پر امکانات ترین صندلی های ماساژوری است که می توانید در بازار پیدا کنید. این ماساژور مانند بسیاری از ماساژور های دیگر برای رفع خستگی، بهبود جریان خون و تنظیم فشار خون بدن شما مناسب است. برای این که با بهترین ماساژور برقی بازار آشنا شوید، خوب است بگوییم که این صندلی ماساژور دارای کیسه های هوا نیز در نقاط مختلف خود می باشد. این کیسه های هوا باعث ایجاد آرامش و رفع خستگی می شود. علاوه بر آن حجم کوچکی دارند و تاثیر منفی بر زیبایی صندلی نگذاشته اند.

  1. پشتی ماساژور شارژی بن کر مدل S1

پشتی ماساژور شارژی بن کر مدل S1

این مدل ماساژور شارژی است و در رنگ ها و طرح های بسیار متفاوتی در بازار به فروش می رسد. از مشخصات ماساژور شارژی بن کر مدل S1 می توان به وزن بسیار کم و قدرت بسیار بالای آن اشاره کرد. این مدل به راحتی شارژ می شود و برای ماساژ قسمت های مختلف بدن مانند پا، شانه، دست، سر و کمر بسیار مناسب است. این ماساژور از سیستم گرمایشی مادون قرمز نیز بهره می برد که باعث تسریع گردش خون می شود و درد را تسکین می دهد.

  1. پشتی ماساژ زنیت مد مدل M12950

پشتی ماساژ زنیت مد مدل M12950

پشتی ماساژ زنیت مد مدل M12950 علاوه بر این که خستگی را از تن شما خارج می کند؛ همانند حرکات ورزشی باعث تقویت عضلات گردن نیز می شود. این ماساژور برای تمامی قسمت های بدن مناسب است. این مدل از روش مالش شیاتسو بهره می برد و باعث ایجاد حرارت و بهبود جریان خون بدن می شود. با خون رسانی بهتر به مغز، استرس شما کاهش می یابد و گرفتگی عضلات شما رفع می شود.

جمع بندی

در این مقاله، در مورد بهترین ماساژور برقی صحبت کردیم. در ابتدا به انواع ابزار ماساژ اشاره کردیم و در مورد مدل برقی آن توضیح دادیم. سپس مدل های مختلف ماساژور های برقی را نام بردیم و ویژگی های هرکدام از آن ها را بیان کردیم. در ادامه این که چگونه می توانید مدل مناسب خود را پیدا کنید را توضیح دادیم و در انتها به بهترین مدل های موجود در بازار اشاره کردیم تا در انتخاب خود اطمینان بیشتری داشته باشید.