راهنمای انتخاب بهترین کرم مناسب پوست های خشک

بهترین کرم برای خشکی پوست دست چه کرمی است؟ تهیه انواع لوسیون و کرم ها به درمان پوست های خشک، چروکیده و ترک خورده کمک می کند. بهتر است به موادی که در کرم ها به کار رفته است توجه کنید تا بتوانید یک کرم مرطوب کننده عالی تهیه کنید.

مواد به کار رفته در کرم ها

بهترین کرم برای خشکی پوست دست

اگر در کرمی از بلغور جو دوسر و روغن های طبیعی استفاده شده باشد، قطعاً در روند درمان پوست خشک شما مؤثر تر است. روغن های طبیعی مختلف در کمترین زمان به از بین بردن خشکی پوست شما کمک فراوانی می کنند.

سویا یکی از قسمت های اصلی و مهم در این کرم ها است که رطوبت را تأمین می کند. همچنین هیالورونیک اسید ها به کاهش خشکی و تحریک پوست کمک فراوانی می کنند. اسید هیالورونیک رطوبت را در سطح لایه های پوست وارد می کند. یکی از محصولاتی که در کرم ها به رطوبت رسان معروف است آلوئه ورا است. آلوئه ورا تسکین دهنده و شفابخش پوست است. به نظر پزشکان و متخصصان پوست قبل از انتخاب کرم مرطوب کننده به نوع پوست دست تان توجه کنید.

کرم های مرطوب کننده انواع و اقسام مختلفی دارند. کرم های مرطوب کننده یکی از بهترین محصولاتی هستند که کار متعادل سازی پوست را انجام می دهند و سبب می شوند که محصول خیلی سریع جذب پوست شود؛ بنابراین بسیار مهم است که در هنگام تهیه کرم های مرطوب کننده برای پوست خشک به مواد سازنده در آن ها توجه ویژه کنید.

انتخاب بهترین کرم برای خشکی پوست دست

  • کرم آبرسان دست و صورت اویور با رایحه alien

بهترین کرم برای خشکی پوست دست

یکی از بهترین کرم هایی که برای خشکی پوست دست بسیار مؤثر است، کرم آبرسان دست و صورت اویور با رایحه alien است که در حجم ۷۵ میلی لیتر به فروش می رسد. این کرم یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده است که رایحه بسیار دلنشین آن باعث شده به یکی از محبوب ترین کرم های مرطوب کننده تبدیل شود.

این کرم مقادیر زیادی ویتامین e دارد. روغن آرگان و روغن آواکادو از مهم ترین مواد تشکیل دهنده این کرم هستند که باعث زیباسازی و جوانسازی پوست می شوند. کرم اویور درخشش و رطوبت پوست را افزایش می دهد و به تولید کلاژن پوست کمک فراوانی میکند. کرم اویور از ایجاد چین و چروک در قسمت های مختلف پوست جلوگیری می کند. نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی ای است و سیب سلامت دارد. این محصول تحت لیسانس فرانسه ساخته شده است.

بهترین زمان برای استفاده از این کرم بعد از شستن دست و صورت است. هنگامی که دست و صورت با صابون و مواد شوینده شسته می شود، خشک می شود؛ بنابراین بهتر است از این محصول استفاده کنید.

  • کرم مرطوب کننده دست و صورت بیول

بهترین کرم برای خشکی پوست دست

کرم مرطوب کننده دست و صورت بیول حاوی ارگان و عصاره لاله عباسی است و در حجم ۶۰ میلی لیتر فروخته می شود. این کرم یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده به حساب می آید که مقادیر زیادی روغن آرگان، لئونیلیگ اسید و امگا ۳ در آن وجود دارد.

این کرم قدرت ایجاد رطوبت بسیار زیادی دارد و جلوی آسیب رسیدن به پوست را میگیرد و به ترمیم خشکی پوست می پردازد. از ویژگی های این کرم مرطوب کننده ساخته شدن آن با تکنولوژی شیر کرمی است. بیول در کشور ایران ساخته می شود.

  • کرم پمپی دست و صورت ضد پیری پوست بیول حاوی رز هیپ و اواکادو

بهترین کرم برای خشکی پوست دست

کرم پمپی دست و صورت ضد پیری پوست بیول حاوی رز هیپ و اواکادو در حجم ۲۵۰ میلی لیتر فروخته می شود. این کرم که از بهترین کرم ها با عصاره رزهیپ یا همان گل مغربی است، سرشار از ویتامین های گروه ب، کا، ای و سی است. روغن به کار رفته در کرم بیول به ایجاد سلول های زنده کمک فراوانی می کند و استحکام رطوبت در پوست را بالا می برد.

کرم بیول مخصوص پوست های بسیار حساس و خشک است و یکی از آب رسان های قوی است که از عصاره جو دوسر ساخته شده.

  • کرم مرطوب کننده و التیام بخش دست و صورت اردن atopia مدل sensipro

کرم مرطوب کننده و التیام بخش دست و صورت اردن atopia مدل sensipro

کرم مرطوب کننده مناسب پوست خشک و حساس اردن در حجم ۵۰ میلی لیتر به فروش می رسد. این کرم در میان انواع کرم ها به محصول فرمولاسیون معروف است. این کرم مقادیر زیادی روغن بادام شیرین، اسید هیالورونیک و آلوئه ورا دارد که یک رطوبت رسان قوی است و در کوتاه ترین مدت زمان، خشکی پوست را درمان میکند. این کرم به از بین رفتن التهابات پوستی کمک فراوانی می کند.

مرطوب کننده اردن برای درمان آفتاب سوختگی و لایه برداری شیمیایی بعد از لیزر استفاده می شود تا انواع سوزش و خشکی پوست را از بین ببرد. مقادیر زیادی اسید های چرب و کلسترول در این کرم وجود دارد و یکی از محصولاتی است که به بازسازی پوست های خشک و حساس می پردازد.

پیشگیری از خشکی پوست دست

پیشگیری از خشکی پوست دست

برای اینکه از خشکی پوست دستان تان جلوگیری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که از بهترین کرم های دست و صورت استفاده کنید. یکی از مهم ترین عوامل خشکی پوست دست مرتب شستن آن با مواد شوینده است. دکتر جاستین هگزتال متخصص پوست و همچنین مشاور در این زمینه گفته اند که صابون ها مقادیر زیادی ph قلیایی دارند که ممکن است تغییرات بسیار بدی در پوست ایجاد کنند. ایشان پیشنهاد می کنند که به منظور مراقبت از پوست خود، از انواع کرم های مرطوب کننده قوی استفاده کنید تا مشکلات پوستی تان از بین برود و از خشکی پوست دست تان جلوگیری کنید. همچنین سعی کنید از مواد شوینده ای استفاده کنید که ph آن کمتر است و بعد از اینکه دستان تان را خشک کردید از انواع لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا بسیاری از مشکلات پوستی تان از بین برود و پوستی سالم داشته باشید.

سؤالات پر تکرار

پیشگیری از خشکی پوست دست

  • آیا روغن نارگیل برای دست های خشک مفید است؟

استفاده از روغن نارگیل برای از بین بردن ضایعات، کمک فراوانی می کند. روغن نارگیل به افزایش رطوبت پوست کمک می کند؛ به همین دلیل می تواند یکی از عوامل بسیار خوب برای رفع خشکی دست باشد. بهترین کرم برای خشکی پوست دست، کرمی است که حاوی روغن های طبیعی است.

  • آیا وازلین برای دست های خشک مفید است؟

وازلین یکی از محصولاتی است که جنبه درمانی دارد و خارش بدن را از بین می برد و به رطوبت پوست کمک فراوانی می کند.


نتیجه گیری

اگر شما هم از پوست خشک رنج می برید و برایتان این سؤال پیش آمده است که بهترین کرم برای خشکی پوست دست کدام است؟ باید از کرم هایی استفاده کنید که مقادیر زیادی مرطوب کننده و روغن آلوئه ورا در آن وجود داشته باشد. کرم های مرطوب کننده ای که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم، می توانند از بهترین محصولات از بین برنده خشکی دست و صورت شما باشند.