دئودراگ چیست

سلامت پوست انسان از موضوعات بسیار مهمی است که علاوه بر زیبایی و سلامت، حتی بر جنبه‌های روحی نیز اثرگذار خواهد بود. مشکلات پوستی نیز تنوع بسیاری داشته و افراد مختلف را درگیر می‌کنند. با پیشرفت‌های اخیر در زمینه لوازم بهداشتی، محصولاتی تولید شده‌اند که می‌توانند به رفع مشکلات و بیماری‌های پوستی کمک کرده و پوستی سالم را به شما هدیه دهند. 

دئودراگ یکی از همین محصولات است که برای بسیاری از مشکلات پوستی مفید خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که دئودراگ چیست و مزایا و عوارض دئودراگ را معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

دئودراگ چیست؟

اولین سوالی که ایجاد می‌شود این است کهdeo drug  چیست؟ دئودراگ نوعی شوینده پوستی است که به دلیل وجود ترکیباتی همچون آلوئه ورا و ویتامین B5به رفع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه کمک می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این محصول خاصیت ضد قارچ آن است که می‌تواند در فرایند درمان قارچ‌های پوستی بسیار سودمند باشد. استفاده از این محصول قرمزی و التهاب ناشی از قارچ‌های پوستی را کاهش می‌دهد. 

دیگر ویژگی شوینده بدن دئودراگ جذب آلودگی‌ها از سطح و منافذ پوستی است و می‌تواند چربی اضافی را از بین ببرد. شاید تصور کنید که صابون‌های معمولی نیز همین کار را می‌کنند، اما احتمالا شما هم می‌دانید که پس از استفاده از صابون سطح پوست خشک و جمع می‌شود. دئودراگ شوینده‌ای نرم‌کننده بوده و مانع از خشکی و چین و چروک‌های پوستی می‌شود.

دئودراگ چیستدئودراگ چیست

مزایا دئودراگ برای پوست

برند دئودراگ توسط شرکت ایرانی نیک تین دارو، با فرمولاسیون فرانسوی تولید شده است و در طول چند سال اخیر توانسته است تا رضایت مشتریان را جلب کرده و به برندی معتبر و خوش‌نام تبدیل شود. در پاسخ به این سوال که شوینده دئودراگ برای چیست و چه مزایایی دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        از بین بردن قارچ‌های پوستی

·        اثربخشی مطلوب و کاهش طول دوره درمان بیماری‌های قارچی

·        نرم‌کننده و جلوگیری از خشکی پوست

·        مرطوب‌کننده پوست

·        بهبود خارش و التهاب موضعی

·        دارای pH برابر با 4.8 (سازگار با پوست)

·        آنتی باکتریال

·        مناسب استفاده در ناحیه تناسلی خانم‌ها و فاقد عوارض جانبی ژل‌های ژنیتال

·        ایجاد رایحه‌ای خوش و از بین بردن بوی نامطبوع بدن

درماتیت سبورئیک چیست؟

گفتیم که یکی از مزایای استفاده از دئودراگ کمک به کنترل درماتیت سبورئیک است، اما منظور ما چیست؟ درماتیت سبورئیک یک مشکل پوستی است که احتمالا توسط نوعی قارچ به نام مالاسزیا ایجاد می‌شود و به همین دلیل آن را بیماری قارچی می‌دانند. این نام از دو بخش تشکیل شده است؛ درماتیت به معنای ضایعه پوستی قرمز و ملتهب با احساس خارش است و سبورئیک یعنی این ضایعه در محل‌های چرب‌تر پوست مانند صورت و بین سینه‌ها ایجاد می‌شود. برای درمان این بیماری باید از شوینده‌هایی مانند دئودراگ استفاده کرد که قارچ‌ها را در سطح پوست کاهش می‌دهند.

ترکیبات تشکیل‌دهنده دئودراگ

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که دئودراگ چیست، باید با ترکیبات تشکیل‌دهنده آن نیز آشنا شوید. در حقیقت اینکه شوینده دئودراگ برای چیست به مواد استفاده شده در ساخت آن باز می‌گردد. البته ترکیبات این محصول تنوع زیادی دارد، اما ما به مهم‌ترین و موثرترین آن‌ها در ادامه اشاره کرده‌ایم:

·        عصاره بابونه: خاصیت ضد عفونی و ضد قارچی دارد و به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند.

·        عصاره آربوتین یا عصاره برگ گیاه علف خرس: دارای خواص روشن‌کنندگی و ضد چروک پوستی است.

·        گلیسیرین: از تبخیر رطوبت پوستی جلوگیری کرده و موجب لطافت و نرمی پوست می‌شود.

·        کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید: ماده پایه شامپوها است که از روغن نارگیل به دست می‌آيد.

·        عصاره آلوئه ورا: برای شادابی و سلامت پوست مفید بوده و خاصیت ضد التهابی دارد.

·        تری کلوکاربان (TCC):‌ به درمان جوش و آکنه کمک کرده و ضد باکتری و ضد قارچ است.

·        ترکیبات مفید دیگر: زینک پیریتیون و ویتامین B5

عوارض دئودراگ

به سوالdeo drug  چیست پاسخ دادیم و لازم است تا پس از آشنایی با مزایا استفاده از آن، با عوارض دئودراگ نیز آشنا شویم. استفاده از این محصول عوارض ویژه‌ای را به دنبال نخواهد داشت، اما برخی افراد ممکن است به آن حساسیت داشته باشند. این حساسیت ناشی از واکنش آلرژیک بدن نسبت به یکی از ترکیبات آن خواهد بود. 

پیش از شروع مصرف ابتدا مقداری از آن را روی پوست امتحان کنید، در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های حساسیت مانند قرمزی و خارش، مصرف دئودراگ را قطع کنید. همچنین استفاده از شوینده دئودراگ برای خانم‌های در دوران بارداری و شیردهی بدون نظر پزشک توصیه نمی‌شود. در رابطه با تداخل دارویی نیز می‌توان گفت که شوینده دئودراگ با هیچ دارویی تداخل ندارد.

عوارض دئودراگعوارض دئودراگ

نحوه مصرف دئودراگ

حال که دانستیم شوینده دئودراگ برای چیست باید با نحوه مصرف صحیح آن آشنا شویم تا از تمامی فواید و مزایا این محصول بهره ببریم. نتیجه استفاده صحیح از شوینده دئودراگ، کمک به کاهش قارچ و عوامل بیماری‌زا پوستی است. توجه داشته باشید که دئودراگ را در جایی دور از تابش نور خورشید و دسترس کودکان قرار دهید. برای استفاده از این محصول مراحل زیر را دنبال کنید:

1)    این محصول تنها برای بزرگسالان قابل استفاده بوده و نباید آن را برای پوست کودکان به‌کار برد.

2)    ابتدا دقت کنید که سطح پوست باید مرطوب باشد و این شوینده را نباید بر روی پوست خشک استفاده کرد.

3)    قوطی شوینده را پیش از مصرف به خوبی تکان دهید. 

4)    مقدار کافی از دئودراگ را روی ناحیه مورد نظر بریزید و ماساژ دهید، البته از تماس محصول با چشم پرهیز کنید.

5)    اجازه دهید تا کف حاصل از دئودراگ به مدت 2 تا 3 دقیقه روی سطح پوست باقی بماند. 

6)    پوست را به خوبی آبکشی کنید. 

خرید دئودراگ

در این مطلب به این سوال پاسخ دادیم کهdeo drug  چیست و پس از معرفی مزایا و عوارض دئودراگ، نحوه مصرف آن را نیز آموزش دادیم. همانطور که گفتیم استفاده از این محصول برای حذف آلودگی‌ها و درمان درماتیت سبورئیک و قارچ‌های پوستی مفید خواهد بود. شما می‌توانید این محصول را از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر لوازم پزشکی و محصولات بهداشتی تهیه کنید.

برای خرید دئودراگ دقت داشته باشید که آن را تنها باید از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمود تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان یافت. سایت درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه خرید تجهیزات پزشکی است که در این عرصه سابقه‌ای طولانی مدت دارد. شما می‌توانید شوینده دئودراگ و دیگر محصولات بهداشتی و کالای پزشکی مورد نظر خود را با قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه کنید. کلیه محصولات درمان کالا ضمانت‌نامه اصالت محصول دارند.