کرم کالاندولا سیوند برای چیست

سلامت پوست یکی از موارد مهمی است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. مشکلات پوستی علاوه بر آنکه زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می‌دهند، ممکن است برای برخی افراد اثرات روحی داشته و موجب ناراحتی آن‌ها شود. در سال‌های اخیر محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست پیشرفت زیادی داشته‌اند. یکی از محصولات موثر در ترمیم بافت‌های پوستی، کرم کالاندولا سیوند است. در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم که کرم کالاندولا سیوند برای چیست و پس از معرفی این محصول به بررسی عوارض کرم سیوند خواهیم پرداخت.

کرم سیوند برای چیست؟

کرم کالاندولا (Cream Calendula) را با نام کرم C-Z نیز می‌شناسند. این کرم یک محصول مراقبتی پوست است که می‌تواند التهاب، خارش و قرمزی ناشی از مشکلات پوستی مانند آفتاب سوختگی و اگزما را کاهش دهد. اشعه ماورابنفش خورشید اثرات مخربی برای پوست دارد و در صورتی که به طور مستقیم به پوست بتابد، موجب آفتاب سوختگی خواهد شد. پس از آفتاب سوختگی با استفاده از کرم سیوند می‌توان سرعت ترمیم پوست را افزایش داد. 

ترکیبات این محصول خاصیت مرطوب‌کننده و نرم‌کننده دارند و برای انواع پوست خشک، چرب و حساس قابل استفاده هستند. کرم سیوند با افزایش خون‌رسانی و رطوبت پوست می‌تواند بافت‌های آسیب دیده را ترمیم کند. این کرم همچنین باکتری‌های سطح پوست را از بین برده و پوستی سالم و شاداب را به شما هدیه می‌دهد. 

ویژگی‌های کرم کالاندولا سیوند

کرم کالاندولا برای انواع پوست حتی کودکان قابل استفاده است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این کرم توسط برند ایرانی سیوند با کیفیت بالا تولید شده و در ترکیبات آن هیچ ماده مضری دیده نمی‌شود. برای پاسخ به این سوال که کرم کالاندولا سیوند برای چیست باید با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

·        ضد التهاب، سوزش و قرمزی پوست

·        جلوگیری و درمان علائم ناشی از آفتاب سوختگی پوست

·        ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوستی

·        رفع قرمزی و خارش پوست

·        حفظ نرمی و لطافت پوست

·        سازگار با پوست کودکان و بزرگسالان

·        مناسب برای گزش حشرات و عرق‌سوز شدن 

·        درمان سوختگی‌های ادراری نوزادان

ویژگی‌های کرم کالاندولا سیوندویژگی‌های کرم کالاندولا سیوند

ترکیبات کرم سیوند

کرم کالاندولا سیوند حاوی ترکیبات مختلفی است که وجود آن‌ها موجب تاثیرات التیام‌دهنده و ترمیم‌کننده این محصول می‌شود. دو ترکیب مهم در این کرم پوستی شامل زینک اکساید 10% و عصاره کالاندولا است.

·        زینک اکساید 10 درصد: این ماده همان ترکیبی است که باعث می‌شود کرم سیوند باکتری‌های و آلودگی‌ها سطح پوست را از بین ببرد. زینک اکساید در حقیقت نوعی آنتی بیوتیک محسوب می‌شود که با کشتن باکتری‌ها پوست را ضدعفونی خواهد کرد. این ماده همچنین به مرطوب کردن سطح پوست کمک می‌کند.

·        عصاره کالاندولا: در گذشته نیز از عصاره گل همیشه بهار یا کالاندولا برای درمان خشکی و التهاب پوستی استفاده می‌شد. وجود این ترکیب در کرم سیوند موجب می‌شود تا خشکی، قرمزی، التهاب و حساسیت‌های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، اگزما یا دیگر مشکلات پوستی درمان شود.

·        دیگر ترکیبات: آلوئه ورا، عصاره جوانه گندم، روغن دانه کرچک، گلیسیرین، آلانتوئین، ویتامین A، B و E از دیگر ترکیبات کرم کالاندولا سیوند است که وجود هر یک از آن‌ها در ترمیم بافت‌های آسیب دیده کاربرد داشته و موثر خواهد بود. 

مزایا استفاده از کرم کالاندولا سیوند

استفاده از کرم سیوند به دلیل مزایا فراوان آن برای بسیاری از آسیب‌‌های پوستی توصیه می‌شود. پاسخ این سوال که کرم کالاندولا سیوند برای چیست به مزایا آن مربوط می‌شود. این کرم برای حساسیت‌های پوستی بسیار سودمند بوده و استفاده از آن دارای مزایا زیر خواهد بود:

·        با حذف باکتری‌ها و قارچ‌ها از رشد آن‌ها در سطح پوست جلوگیری می‌کند.

·        به دلیل وجود ترکیبات کاروتنوئید و تانن می‌تواند سوزش و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی را کاهش دهد.

·        ضد التهاب و التیام‌دهنده تورم‌های پوستی ناشی از آسیب به بافت‌ها است.

·        با جلوگیری از آزاد شدن هیستامین از مهاجرت گلبول‌های قرمز به پوست و قرمز ممانعت می‌کند.

·        چربی بیش از حد پوست را جذب کرده و مانع از ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

·        استفاده از این محصول می‌تواند از خشکی پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. 

·        اثر محرک‌های پوستی را کاهش داده و آسیب‌های پوستی را درمان خواهد کرد. 

عوارض کرم سیوند

این محصول مراقبتی پوست فاقد هر گونه عوارض خاصی است و بر روی پوست‌های حساس نیز قابل استفاده خواهد بود. برای این کرم هیچ تداخل دارویی گزارش نشده است و می‌توان بدون نگرانی آن را استفاده نمود، زیرا از عوارض کرم سیوند تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است. البته اگر به هر یک از ترکیبات موجود در این کرم حساسیت دارید، ‌استفاده از آن موجب بروز علائم حساسیت پوستی خواهد شد.  کرم سیوند قابل استفاده برای پوست کودکان و بزرگسالان است. 

نحوه مصرف کرم کالاندولا سیوند

حال که می‌دانید کرم کالاندولا سیوند برای چیست، باید با نحوه مصرف این محصول نیز آشنا شوید تا در مواقع نیاز از آن استفاده نمایید. در ادامه طریقه مصرف کرم سیوند را معرفی کرده‌ایم:

·        ابتدا قسمت مورد نظر پوست صورت را تمیز کنید تا هیچ گونه آلودگی روی آن دیده نشود. 

·        دست‌های خود را با آب و صابون بشویید تا کاملا تمیز شوند.

·        مقدار مناسبی از کرم را با توجه به سطح موضع بردارید و روی پوست بگذارید.

·        کرم را با انگشت پخش کنید و استفاده از کرم را یک تا دو بار در روز انجام دهید. 

·        پس از پایان کار نیز دست خود را مجددا بشویید.

خرید کرم کالاندولا سیوند

در این مطلب شما را با یکی از محصولات پوستی مفید برای درمان اگزمای پوستی و پوست‌های آسیب دیده آشنا کردیم و پاسخ این سوال را دریافتید که کرم سیوند برای چیست؟ همچنین در رابطه با عوارض کرم سیوند صحبت کردیم. کرم کالاندولا سیوند می‌تواند نقش مراقبتی داشته و از سلامت پوست شما نیز محافظت کند. توجه داشته باشید که این محصول را باید در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری کرد.

اگر شما نیز به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید و یا دچار آسیب‌های پوستی شده‌اید، برای خرید کرم کالاندولا سیوند اقدام کنید که این محصول در فروشگاه درمان کالا عرضه شده است. درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش کالای پزشکی است. با خرید از درمان کالا بهترین محصولات را با ضمانت اصالت کالا درب منزل تحویل خواهید گرفت.