بادی اسپلش چیست و چگونه استفاده می شود

بادی اسپلش چیست و چگونه استفاده میشود؟

برای اینکه بدانیم مزایای بادی اسپلش

چیست، باید یادآوری کنیم که یکی از ویژگیهای مهم در رعایت بهداشت شخصی، حمام رفتن و رایحه بدن شما است؛ اما از آن جایی که دوش گرفتن بیشتر از یک بار در روز توصیه نمیشود، برای خوش بو کردن بدن، باید به دنبال یک محصول آرایشی و بهداشتی باشید که رایحه خوشی را برای شما به ارمغان آورد. همه افراد، چه خانمها و چه آقایان، علاقه زیادی به عطرهای معطر و ماندگار دارند و پیشنهاد ما استفاده از بادی اسپلش (Body Splash) است. در این مطلب بادی اسپلش را معرفی کرده و به بررسی نحوه استفاده، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش به عنوان محصولی جدید در میان محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته میشود که مشابه عطر است. تنها تفاوتی که در میان آنها میتوان یافت، درصد پایین روغنهای معطر درون بادی اسپلش است. از آنجایی که بادی اسپلش عطری رقیق محسوب میشود، به آبرسانی پوست شما نیز کمک میکند. با استفاده از بادی اسپلش میتوانید بدنی خوش رایحه داشته باشید.

طریقه مصرف و افزایش ماندگاری بادی اسپلش

بسیاری از مصرفکنندگان، تصور میکنند با استفاده زیادتر از بادی اسپلش، ماندگاری آن نیز افزایش خواهد یافت؛ برای درک این موضوع که بادی اسپلش چیست، لازم به ذکر است که استفاده زیاد از بادی اسپلش تنها باعث به وجود آمدن حساسیتهای مختلف میشود. در ادامه چند راهکار عالی برای افزایش ماندگاری آن را بررسی خواهیم کرد.

  • پوست مرطوب: قبل از مصرف بادی اسپلش لازم است با صابون خود دوش بگیرید؛ زیرا این محصول بر روی پوستهای مرطوب ماندگاری بالاتری دارد. همچنین پس از حمام آب داغ، منافذ پوست شما باز میشوند و هر محصولی که بر روی آن بزنید، خیلی زود جذب خواهد شد.
  • نقاط دارای نبض: از زمانهای قدیم نقاط نبضدار بدن مانند مچ دست، پشت زانوها، قفسه سینه و داخل آرنج و جلوی گردن محل مناسبی برای استفاده از عطرها بودند. بادی اسپلش نیز تفاوتی با عطر ندارد. اگر آن را بر روی نقاط نبضدار بدن بزنید، ماندگاری بالاتری خواهند داشت؛ البته پیش از استفاده لازم است مقداری از آن را بر روی پوست خود امتحان کنید تا از بروز هر گونه حساسیت مطلع شوید.
  • تا خشک شدن بادی اسپلش صبر کنید: قبل از پوشیدن لباس، لازم است از خشک شدن بادی اسپلش اطمینان حاصل کنید. بهتر است بعد از مصرف آن، حدود یک دقیقه صبر کنید تا به طور کامل بر روی بدن خشک شود.
  • استفاده بر روی مو: میتوانید از بادی اسپلش بر روی موهای خود نیز استفاده کنید؛ اما حواستان باشد که از دور اسپری کنید تا مانع خشکی مو شوید.

مزایا بادی اسپلش چیست؟

برای بررسی سوال بادی اسپلش چیست، لازم است علاوه بر رایحه خوش آن به مزایای دیگر نیز اشاره کنیم.

  • خواب خوب: قبل از رفتن به رختخواب، میتوانید کمی بادی اسپلش بر روی پوست خود بپاشید تا با بیخوابی برای همیشه خداحافظی کنید و خواب راحتتری را تجربه کنید.
  • جلوگیری از خشک شدن پوست: بادی اسپلش نوعی آبرسان پوستی محسوب میشود که در ترکیبات آن آب وجود دارد. این آب بر روی پوست قرار گرفته و جذب میشود؛ در نتیجه از ایجاد حالت خشکی پوست جلوگیری خواهد کرد.
  • زیبایی لباسها: علاوه بر رایحه خوبی که بادی اسپلش به بدن شما میبخشد، قابلیت زیباسازی لباسها را نیز دارد. میتوانید لباسهایی که مدت زیادی در کمد باقی ماندهاند را با اسپری کردن بادی اسپلش، جدیدتر جلوه دهید. برای این کار تنها لازم است آنها را آویزان کنید و مقداری بادی اسپلش را از دور اسپری کنید و تا خشک شدن آنها صبر کنید.
  • جلوگیری از حساسیت: افرادی که به رایحه های غلیظ و قوی حساسیت دارند، لازم است از بادی اسپلشها برای خوش بو کردن بدن خود استفاده کنند زیرا رایحه آرامتری دارند و در عین حال بوی خوشی را به بدن شما میبخشند.

معایب استفاده از بادی اسپلش چیست؟

با وجود مزایای فراوان، بادی اسپلش نیز مانند هر محصول دیگری ممکن است معایبی داشته باشد که در اینجا به آنها اشاره میکنیم:

  • امکان ایجاد حساسیت: برخی افراد پس از مصرف بادی اسپلش ممکن است با علائم حساسیت پوستی مانند خارش، سوزش و یا قرمزی پوست روبهرو شوند که در این صورت استفاده از این محصول برای این افراد ممنوع خواهد بود. پیش از استفاده از بادی اسپلش آن را بر روی قسمتی از پوست امتحان کنید.
  • لک شدن لباس: ترکیبات موجود در بادی اسپلش ممکن است باعث ایجاد لکههایی بر روی لباس شوند. به همین دلیل ابتدا صبر کنید تا محصول جذب پوست شود و سپس لباس بپوشید. همچنین این کار موجب تاثیر بیشتر بادی اسپلش خواهد شد.
  • به وجود آمدن ذرات معلق روی هوا: قطرات سنگین و معطر بادی اسپلش پس از اسپری شدن بر روی هوا باقی میمانند. تنفس این قطرات برای برخی افراد به ویژه کسانی که مبتلا به مشکلات تنفسی هستند، اثرات مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

بادی اسپلش را کجا اسپری کنیم؟

برخی افراد بادی اسپلش را بعد از حمام بر روی بدن خود اسپری و سپس آن را با حوله خشک کرده و لباس میپوشند؛ اما این روش کاملا اشتباه است؛ زیرا با اسپری بادی اسپلش بر روی پوست خیس، قطرات آن با آب روی بدنتان ترکیب شده و نتیجه خوبی را در پی نخواهد داشت. همچنین حوله، بیشتر محلول بادی اسپلش را به خود جذب کرده و در نتیجه یک رایحه بسیار کم رنگ بر روی بدن باقی خواهد ماند. در ادامه چند نقطه موثر برای پاشیدن بادی اسپلش را مشخص خواهیم کرد.

  • بعد از حمام و خشک کردن آب موجود بر روی پوست، ابتدا محصول را بر روی دو طرف گردن خود اسپری کنید.
  • در ادامه، مقداری نیز بر روی قفسه سینه خود اسپری کنید.
  • در پایان نیز با اسپری کردن بادی اسپلش بر روی مچ هر دو دست، کار را به پایان برسانید.

تفاوت میان اسپری بدن و بادی اسپلش چیست؟

اگر برایتان سوال پیش آمده است که تفاوت میان اسپری بدن و بادی اسپلش چیست، لازم است ذکر کنیم که ماهیت هر دو در واقع یکسان است. برخی از برندها آن را بادی اسپلش و برخی دیگر اسپری بدن مینامند. تنها تفاوت میان آنها این است که در ساخت بادی اسپلش از گاز استفاده نشده و به صورت مایع بر روی بدن اسپری میشود.

تفاوت میان دئو دورانت و بادی اسپلش چیست؟

وظیفه اصلی دئو دورانت (مام) جلوگیری از تعرق و بدبو شدن بدن است اما بادی اسپلش هیچگاه نمیتواند رایحهای قوی مانند دئو دورانت را به شما بدهد و از بوی بد زیر بغل جلوگیری کند؛ بلکه بادی اسپلش تنها یک رایحه آرام و لطیف را به شما تحویل خواهد داد.

خرید بادی اسپلش

در این مطلب سعی کردیم تا به این سوال پاسخ دهیم که بادی اسپلش چیست و چگونه استفاده میشود. ممکن است شما نیز تصمیم به خرید این محصول گرفته باشید؛ برای خرید بادی اسپلش باید از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید و شرط این موضوع خرید از یک فروشگاه معتبر است. سایت درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی است. انواع بادی اسپلش در برندهای مختلف در این فروشگاه عرضه شدهاند.