معرفی بهترین عطر جیبی مردانه

بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از رایحه های مختلف عطر دارند و دوست دارند زمانی که وارد یک جمع می شوند بسیار خوشبو و معطر به نظر برسند.

لازم به ذکر است که بوی خوش دادن برای هر فرد نشان از شخصیت او دارد. امروزه عطر های جیبی کار را راحت کرده اند و خیلی راحت در پیراهن و کیف جا می شوند و وزن بسیار کمی دارند. آیا شما بهترین عطر جیبی مردانه را می شناسید؟

اهمیت استفاده از عطر

بهترین عطر جیبی مردانه

برخی برای یافتن بهترین عطر زمان زیادی را صرف می کنند. اکثر مردم فقط برای اینکه بوی خوبی بدهند و افراد را جذب خود کنند از عطر و بادی اسپلش استفاده می کنند؛ اما باید بدانید که عطر ها فواید مختلف دیگری هم دارند. عطر های معطر به دلیل فواید متعدد توانسته اند بازار رقابتی زیادی داشته باشند و بسیاری از تولیدکنندگان با این نگاه توانسته اند طیف وسیعی از رایحه ها را مطابق با سلایق افراد و شخصیت ها و موقعیت های مختلف روانه بازار کنند و یک انقلاب جدید در عطر های جیبی به وجود آورند.

کسانی که یکبار از عطر های جیبی استفاده کنند آنقدر به این مدل علاقه مند می شوند که در همه حال و همه جا آن را حتماً همراه خود می برند. بهترین عطر جیبی مردانه در رایحه های متنوعی وجود دارد.

مزایای استفاده از بهترین عطر جیبی مردانه

مزایای استفاده از بهترین عطر جیبی مردانه

در کنار همه این ها، قیمت ارزان و کیفیت بالای این عطر های جیبی مردانه توانسته است طرفداران زیادی را پیدا کند. خرید آسان عطر های جیبی از دیگر مزیت های این نوع عطر است و اگر رایحه این عطر های جیبی را با عطر اصلی مقایسه کنید تقریباً یکسان است و کیفیت نسبتاً خوبی دارند.

چرا به بهترین عطر جیبی مردانه نیاز داریم؟

بهترین عطر جیبی مردانه

یکی از مهم ترین جنبه های شخصیتی یک فرد بوی خوش است. بوی عطر شما قطعاً اولین برداشت را از شما در مخاطب ایجاد می کند. بویی که هر روز می دهید باعث می شود افراد شما را با آن بو بشناسند. در روز های گرم تابستان، تصور زندگی بدون عطر و دئودورانت واقعاً دشوار است.

استفاده از عطر و اسپری ضد تعریق بعد از حمام واقعاً روحیه تان را تحت تأثیر قرار می دهد. قبل از بیرون رفتن از منزل، استفاده از یک عطر خوشبو می تواند جزء آرایش روزانه هر فرد باشد.

ممکن است در طول روز احساس کنید که باز هم باید از عطر استفاده کنید. مثلاً اگر زمان زیادی را در زیر آفتاب گذرانده باشید یا زمان طولانی ای را در خارج از منزل باشید. در چنین شرایطی نمی توانید به هر ادکلن و عطری دسترسی داشته باشید؛ ولی عطر های جیبی مردانه کار را راحت کرده اند. این عطر ها با ظاهر بسیار سبک و کوچکی که دارند رایحه های مردانه بسیار ملایمی را به شما می بخشند. بهترین عطر جیبی مردانه انواع زیادی دارد.

بهترین عطر جیبی مردانه

بهترین عطر جیبی مردانه

عطر جیبی مردانه کراس مدل Bossa Nova، حجم 45 میلی لیتر یکی از بهترین عطر های مردانه است.

مشخصات و نحوه عملکرد عطر جیبی مردانه کراس مدل Bossa Nova، حجم 45 میلی لیتر:

برای اینکه بتوانید عطر مورد علاقه تان را در هر کجا و در هر زمان در اختیار داشته باشید بهترین انتخاب استفاده از عطر جیبی است. عطر جیبی مردانه مدل کم حجم به راحتی در جیبتان جا می گیرد و می توانید به عنوان یک عطر روزانه برای خوشبو کردن بدن از آن استفاده کنید. هنگام استفاده از عطر های جیبی مردانه کراس مدل بوسانوا در حجم ۴۵ میلی لیتر، این عطر در رایحه های اولیه، بوی نعناع و سیب می دهد. پس از گذشت چند ثانیه، حس دلپذیری را برای شما به وجود می آورد. این حس خوشایند در نت های میانی با شما همراه است. نت های میانی این عطر از گل فریزیا و تخم گشنیز و ریحان تشکیل شده است. این رایحه انرژی شما را به شدت افزایش می دهد و رضایتتان را از داشتن این محصول حتماً جلب می کند و در نت های آخر این عطر از چوب کشمیر و گل لادن و گیاه پاتچولی برگرفته شده است که تا ساعت ها برای شما ماندگاری دارد و بوی خوشی را در ذهن دیگران برایتان ماندگار می کند.

ویژگی های عطر جیبی مردانه کراس مدل Bossa Nova، حجم 45 میلی لیتر:

این عطر جیبی مناسب برای آقایان است. رایحه آن تند و خنک و تلخ است. ترکیبات آن میوه، چوب، خاک زمین، گل و گیاهان معطر است. ماندگاری نسبتاً بالایی و پخش رایحه خوبی دارد. نت ابتدایی آن سیب و نعناع، نت میانی آن گل فریزیا و تخم گشنیز و ریحان و نت پایانی آن گل لادن و گیاه پاتچولی و چوب کشمیر است. این عطر با افتخار ساخت کشورمان، ایران عزیز، است.

عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل Opium، حجم 22 میلی لیتر یکی دیگیر از بهترین عطر های مردانه است.

عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل Opium


مشخصات و نحوه عملکرد عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل Opium حجم 22 میلی لیتر:

شرکت موفق ایرانی ژک ساف توانسته است در زمینه تولید عطر های جیبی فعالیت گسترده و موفقی را شروع کند. اسانس های استفاده شده در تولیدات این عطر همگی برگرفته شده از اسانس های فرانسوی هستند و قدرت ماندگاری و پخش بالای عطر های ژک ساف نشان از کیفیت بسیار بالای مواد اولیه آن ها دارد.

اگر اپیوم را بر روی پوست و بر روی نبض یا لباستان اسپری کنید، به سرعت متوجه بوی انگور سیاه و فلفل و وانیل می شوید. این ترکیب تلخ و گرم باعث آرامش درونی و هیجان و شادی شما می شود و این هیجانات به کسانی که این را احساس می کنند هم القا می شود. عطر جیبی ژک ساف بویی تلخ و گرم دارد و برای روز های خنک بسیار کاربردی است.

ویژگی های عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل Opium حجم 22 میلی لیتر:

نوع رایحه این عطر گرم و تلخ است. نت بویایی آن انگور سیاه و فلفل و وانیل است. این عطر در حجم ۲۲ میل عرضه می شود و ماندگاری بسیار طولانی ای دارد و ساخت کشور ایران است.

جمع بندی

بهترین عطر جیبی مردانه ویژگی های منحصر به فردی دارد. به طور کلی می توان گفت عطر های جیبی نمونه های کوچک شده از بهترین و مرغوب ترین عطر ها هستند که قابل حمل هستند و شما در هر زمان و مکانی می توانید از آن ها استفاده کنید. این عطر ها کیفیت بالایی دارند و قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است. به دلیل پخش بو و ماندگاری زیادی که دارند توانسته اند افراد زیادی را به خود جلب کنند.