اسکرابر صورت چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

یکی از تکنیک های افراد محبوب و مشهور برای داشتن پوستی زیبا این است که به طور مداوم از لایه بردار صورت استفاده می کنند. شما باید با توجه به نوع و درصد چربی پوست خود، زمان و شدت لایه برداری آن را تنظیم کنید. جالب است بدانید که برای لایه برداری موثر تر، می توانید از دستگاه های اسکرابر صورت استفاده کنید که با امواج مناسب، بهترین لایه برداری را بر روی پوست صورت شما انجام می دهد و به مرور زمان شاهد نتیجه فوق العاده آن خواهید بود. ما در این مقاله تلاش می کنیم توضیح دهیم که دستگاه اسکرابر صورت چیست، چگونه کار می کند و فواید استفاده از آن شامل چه مواردی می شود.

اسکرابر صورت چیست؟

اسکرابر صورت، دستگاهی است که از امواج صوتی که با لرزشی آرام همراه است، استفاده می کند تا تمام آلودگی ها و سموم مزاحم و سلول های مرده ی منافذ را از روی پوستتان حذف کند و از بین ببرد. در واقع با شل کردن مواد زائد و سلول های مرده از طریق امواج صوتی، همه آن ها را به سمت بیرون می برد و به راحتی آن ها را از میان می برد.

اسکرابر صورت چگونه کار می کند؟

اسکرابر صورت

همان طور که ذکر کردیم، این دستگاه با امواج صوتی و لرزش های مداوم آلودگی ها را شل و به سمت بیرون هدایت می کند. اما همه چیز در این مرحله به پایان نمیرسد. دستگاه های اسکرابر شامل کاردکی بر روی سرشان هستند که تمام آلودگی های خارج شده را جمع آوری می کنند و مانع ورود مجدد آن ها به منافذتان می شوند.

اسکرابر های مختلفی در بازار یافت می شوند. برخی از آن ها ویژگی های دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، برای لیفت یا مرطوب کردن صورت استفاده می شوند و تاثیر شگرفی بر روی پوست شما عزیزان می گذارند. به طور کلی با توجه به نوع و نیاز پوست، لازم است بهترین اسکرابر صورت را تهیه و استفاده کنید.

مزایای استفاده از اسکرابر صورت

مزایای استفاده از اسکرابر صورت

اکنون فواید استفاده از اسکرابر صورت را برای شما به صورت مواردی مجزا بررسی می کنیم:

  1. تمیز کردن منافذ باز صورت:

با گذشت زمان روند جوان سازی پوست کند می شود و هر چه سریع تر به سمت پیری حرکت می کند. وجود منافد بسته، آلوده، تجمع چربی و سلول های مرده، حرکت پوست شما به سمت پیری را تسریع می بخشد. با تمیز کردن منافذ پوست و تحریک منافذ، تولید کلاژن، گردش خون و تولید مثل سلولی افزایش پیدا می کند. در نتیجه از روییدن مو های زیر پوستی، بروز جوش های سر سفید و سر سیاه جلوگیری می کند.

  1. کاهش چین و چروک های سطحی:

اسکرابر، لایه سطحی پوست را از بین می برد؛ از این رو چین و چروک های سطحی نیز حذف خواهند شد. در ادامه منافذ پوست نیز باز می شوند و برای ورود مرطوب کننده بستری مناسب فراهم می شود. در نتیجه حالت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می کند و از بروز چین و چروک های جدید نیز جلوگیری می شود. همچنین با افزایش ملانین پوست، کلاژن سازی آن را نیز افزایش داده و به محکم تر شدنش کمک شایانی خواهد کرد.

  1. حذف جوش های سر سیاه و آکنه های پوست:

جوش های سر سیاه، لکه های تو پری هستند که بر روی پوست قرار گرفته اند، عمدتا به دلیل بسته شدن منافذ پوست به وجود آمده و ظاهر نامطلوبی ایجاد کرده اند. آکنه نیز نوعی بیماری پوستی شناخته شده است که با التهاب و قرمزی خود را نشان می دهد. از آن جایی که اسکراب صورت تا عمق ۵ میلی متری پوست نفوذ و به سادگی منافذ را به صورت عمقی تمیز می کند و به این شکل از ایجاد جوش یا آکنه پیشگیری می کند.

  1. افزایش بهره وری و ثاثیر محصولات مراقبت از پوست:

محصولاتی که برای مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب بسیار گران قیمت و حاوی مواد مفیدی هستند. در صورتی که این محصولات به عمق منافذ پوست شما راه پیدا نکنند، هیچ تاثیر مثبتی ندارند و تنها موجب هدر رفتن پول و وقت گرانبهای شما خواهند شد. اگر از اسکرابر پوست صورت استفاده کنید و سلول های مرده را از بین ببرید، بستری مناسب را برای نفوذ محصولات مراقبت از پوست فراهم خواهید کرد. در نتیجه مواد مفید محصولات، به خوبی جذب پوست شما می شوند و شاهد پوستی زیبا خواهید بود.

معرفی محصول

در این مرحله به سنجیدن یکی از بهترین دستگاه های اسکرابر صورت که در حال حاضر در بازار موجود است می پردازیم:

دستگاه اسکرابر میوتو مدل نوولو

دستگاه اسکرابر میوتو مدل نوولو

این دستگاه به وسیله تکنولوژی مدرن ایتالیا کار می کند و لایه برداری پوست شما را به صورت عمقی و سطحی انجام می دهد. همچنین به وسیله یونیزه کردن پوست، آن را وادار به کلاژن سازی و جوانسازی بیش تر خواهد کرد. دستگاه اسکرابر میوتو مدل نوولو امکانات بسیاری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد:

1) لایه برداری سطحی برای از بین بردن لایه سطحی و حذف پوست های مرده.

2) لایه برداری عمقی برای افرادی که پوست های نا صافی دارند و با لایه برداری عمقی می خواهند از شر آکنه های خود خلاص شوند.

3) جوان سازی و کلاژن سازی پوست

4) کمک به سفت تر شدن پوست و حذف چین و چروک های سطحی و تا حدودی عمقی

5) با تکنولوژی ems، جذب محصولات مراقبتی را افزایش می دهد و آن را جوان تر از قبل می کند

ویژگی های این دستگاه

  1. استفاده از تکنولوژی یون: این تکنولوژی یک جریان الکتریکی خفیفی را به پوست مرطوب شما وارد می کند و با متعادل سازی یون های سطح پوست، سطحی صاف را به شما هدیه می دهد.
  2. ۵ حالت مختلف برای کمک به پوست شما دارد.
  3. گردش خون را در پوست صورت افزایش می دهد و به جوان سازی آن کمک می کند.
  4. منافد باز یا به عبارتی پوست پرتقالی را به سادگی درمان می کند.
  5. جای آکنه های باقی مانده را از بین می برد و پوستی صاف را به ارمغان می آورد.
  6. توده های چربی و سلولیت های پوست را که ظاهر بدی دارند را راحتی درمان و به صاف شدن مجدد آن کمک می کند.
  7. سفت کردن پوست
  8. حذف لکه های پوستی

جمع بندی

اسکرابر صورت برای هر خانمی که به داشتن پوست صاف و زیبا علاقه دارد، ضروری است. این دستگاه با تکنولوژی روز دنیا سلول های مرده پوست را از بین می برد و منافذ بسته را تمیز می کند. در این مقاله بیان شد که اسکرابر صورت چیست و چه فوایدی برای پوست دارد.