چرا درمان کالا؟!

 

در این مطلب قصد دارم خدمات درمان کالا را به شما معرفی کنم. درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی توزیع و مرجع تخصصی کالاهای پزشکی و درمانی میباشد که فعالیت خود را از سال 91 آغاز کرده است. تأمین مطمئن، سریع و اقتصادی نیازهای پزشکی و درمانی کاربران، اصلی ترین هدف شرکت درمان کالاست. این شرکت در سالهای فعالیت خود سعی کرده است که با بهینه سازی فرآیندها، هزینه های اضافی را از کسب و کار خود حذف کند و بهترین قیمت را به مشتری ارائه دهد؛ در عین حال کیفیت کالا و خدمات همچنان در سطح بالایی حفظ شود. این شرکت خواست مشتری را نصب العین خود قرار داده است و به دنبال تطبیق خود با نیاز و خواسته ی مشتری است.

خرید آسان:

بستر اصلی خرید از درمان کالا سایت درمان کالا به آدرس www.darmankala.com میباشد. شما در این سایت میتوانید محصولات را در سه دسته ی اصلی تجهیزات پزشکی خانگی، تجهیزات پزشکی حرفه ای و مواد مصرفی پزشکی مشاهده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این سایت، قابلیت سرچ پیشرفته ی آن است که به شما اجازه میدهد خیلی سریع و راحت، بدون سردرگمی میان دسته های مختلف، فقط یک کلمه ی کلیدی از محصول دلخواهتان را سرچ کنید و نتایج را با دقت بالا دریافت کنید که همین امر موجب بالا رفتن سرعت خرید میشود. بعلاوه در این سایت قابلیت مقایسه ی محصولات وجود دارد. با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری میتوانید سابقه ی خرید خود را ثبت کنید و به مشتری برنزی، نقره ای و طلایی تبدیل شوید و از مزایای جذاب این قابلیت استفاده کنید.

علاوه بر خرید اینترنتی، شما میتوانید از طریق تلفن با شماره ی 02122909200 یا شماره موبایل 09331109292 تماس بگیرید و پس از مشورت با کارشناس های فروش درمان کالا، اقدام به خرید کنید.

یکی دیگر از روش های خرید از درمان کالا خرید حضوری میباشد. با مراجعه به آدرس: تهران – خیابان شریعتی – نبش جنوبی میرداماد و شریعتی – ساختمان 2000 – طبقه ی اول – واحد 7 ، میتوانید از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از طهر در روز پنجشنبه، محصولاتی که در انبار قابل مشاهده هستند مشاهده کنید، از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید و اقدام به خرید کنید.

بعلاوه، خرید از طریق اکانت تلگرام درمان کالا به آدرس @darmankala1 یا صفحه ی چت سایت درمان کالا امکان پذیر است.

در تمام  روش های خرید، پرداخت کارت به کارت قبل از تحویل کالا یا بعد از تحویل کالا امکانپذیر است. همچنین امکان پرداخت درب منزل برای مشتریانی که در شهر تهران ساکن هستند وجود دارد.

ارسال رایگان:

درمان کالا سعی میکند با بالا بردن سرعت و حداقل کردن هزینه ی ارسال، ضمن حفظ کیفیت ارسال، از نظر مطابقت با سفارش مشتری و صحت و سلامت محموله ی ارسالی، نیازهای درمانی و پزشکی مشتریان را به بهترین نحو پاسخ دهد.

اگر مبلغ خرید شما بیشتر از 100هزار تومان باشد، در هر کجای ایران که باشید، کالا بصورت رایگان برای شما ارسال میشود. کالای سفارش داده شده در شهر تهران معمولا تا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش برای مشتری ارسال میشود و برای شهرستان ها حداکثر تا 72 ساعت مرسوله به مشتری تحویل داده میشود. ارسال در شهر تهران از طریق پیک و در شهرستان ها از طریق پست پیشتاز انجام میشود. درمان کالا سعی دارد در آینده سرعت و هزینه ی ارسال را بازهم تا جایی که امکان پذیر است بهینه کند.

پشتیبانی واقعی:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد درمان کالا، خدمات پشتیبانی مشتری محور است! مدت هاست همه ی ما به خدمات پشتیبانی صوری عادت کرده ایم به گونه ای که با شنیدن کلمه ی "گارانتی" به یاد بهانه های مختلف فروشنده ها در ارائه ی خدمات پس از فروش می افتیم. درمان کالا با ارائه ی خدمات پس از فروش واقعی و بی قید و شرط، به دنبال تطابق خود با استانداردهای جهانی یک فروشگاه آنلاین و کسب رضایت مشتریان است.

در کنار این پشتیبانی، درمان کالا در تمامی دسته ها، با وسواس و دقت زیاد، بهترین و مقرون به صرفه ترین برندهای تولیدکننده را پیدا میکند و این امر موجب به حداقل رساندن نقص های فنی و خرابی دستگاه ها میشود.

تخفیف و پیشنهادهای ویژه:

اگر شما درمان کالا را دنبال کنید احتمالا به زودی  تخفیف دریافت میکنید!

درمان کالا در راستای حفظ صداقت با مشتریان، نمیخواهد با فریب های تبلیغاتی و قیمتی، مانند بالا بردن قیمت ها قبل از اعمال تخفیف(!!) برای مشتری جذابیت خرید کاذب ایجاد کند در حالی که پیشنهاد جذابی نداشته باشد! در عوض سعی میکند به صورت حساب شده، در بازه های مشخص، تخفیف های معقول و پیشنهادات مناسبی را به خریداران ارائه کند.

در راستای همین برنامه، تخفیف های هفتگی درمان کالا همیشه در اختیار مشتری قرار میگیرد. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام درمان کالا به آدرس @darmankala در ابتدای هر هفته از هفت محصول تخفیف خورده ی هفته ی بعد مطلع شوید.

بعلاوه در مناسبت ها مختلف میتوانید روی تخفیف های درمان کالا حساب کنید. درمان کالا معمولا در مناسبت های مرتبط، در جهت پاسخی به اعتماد شما مشتریان، تخفیفات استثنایی را در زمان محدود ارائه میکند؛ امیدواریم شما را خوشحال کند!

در کنار همه ی این تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، تخفیفات گروهی روی گروه محصولات، تخفیف روی دسته ی محصولات، تخفیف خرید اول و... از فرصت هایی است که درمان کالا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد و میتوانید از آنها استفاده کنید. پیشنهاد من به شما این است که هرچه سریعتر در کانال تلگرام درمان کالا عضو شوید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی:

درمان کالا از شبکه های اجتماعی در جهت آگاهی هرچه بیشتر مشتریان نسبت به خدمات و محصولات خود استفاده میکند و سعی میکند به صورت مختصر و مفید، آنچیزی که مشتری نیاز دارد بداند، به مشتری ارائه دهد، به گونه ای که این ارتباط آزاردهنده نباشد. صفحه ی اینستاگرام درمان کالا به آدرس www.Instagram.com/darmankala ، به نمایش عکس ها و فیلم های کوتاه از محصولات، که توسط پرسنل درمان کالا تهیه شده اند، اختصاص داده شده است. در این صفحه ی اینستاگرام درمان کالا میتوانید عکس محصولات، نحوه ی حکاکی بر روی گوشی های پزشکی، نحوه ی بسته بندی محصولات، کیفیت عملکرد محصولات و... را مشاهده کنید.

در کنار صفحه ی اینستاگرام، شما میتوانید آموزش های لازم جهت کار با انواع دستگاه های پزشکی را بصورت مرحله به مرحله، در صفحه ی آپارات درمان کالا به آدرس www.aparat.com/darmankala  مشاهده کنید.

همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شد، کانال تلگرام درمان کالا @darmankala ، به مطلع ساختن مشتریان از رویدادها، تخفیفات، پیشنهادات ویژه و محصولات پرطرفدار درمان کالا اختصاص داده شده است.

درمان کالا همه جا هست، شما کجایید؟!

احساس مسئولیت نسبت به احساس مشتری:

هرچقدر هم که خوب باشیم، بی نقص نیستیم!
فرهنگ سازمانی درمان کالا مشتری مداری است. تمام تلاش درمان کالا اینست که بتواند نیازهای درمانی و پزشکی مشتریان را به بهترین نحو پاسخ دهد و نارضایتی های مشتریان را به حداقل برساند؛ اما به هر دلیل، گاهی آنگونه که شایسته ی مشتریان است خدمات ارائه نمیشود. در این شرایط درمان کالا حق را به مشتری میدهد و با ارائه ی تخفیف در خریدهای بعدی، سعی میکند کم کاری خود را جبران کند. در درمان کالا "واقعا" همیشه حق با مشتریست!

در جهت همین احساس مسئولیت، امکان چت در سایت درمان کالا در اختیار شما مشتریان قرار گرفته است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، با کارشناس های درمان کالا ارتباط برقرار کنید و هرگونه سوال، پیشنهاد، شکایت، یا... را عنوان کنید و پاسخ بخواهید. به اینصورت که در گوشه ی سمت چپ سایت درمان کالا،  با یک کلیک میتوانید چت خود را شروع کنید.

کدهای تخفیف، بسته بندی مخصوص هدیه، بسته بندی مناسبتی و... را به خدمات درمان کالا اضافه کنید.

دیگه چی میخوای؟