معرفی بهترین ساعت نمایشگر ضربان قلب

ساعت های هوشمند طرفداران بسیاری در سال های اخیر پیدا کرده اند؛ زیرا قابلیت های بی شماری نسبت به مدل های معمولی و عقربه ای دارند. به عنوان مثال توانایی نشان دادن ضربان قلب انسان را به طور دقیق دارند که این ویژگی مزایای بی شماری را برای انسان ها به دنبال دارد. اگر بخواهید از بهبود عملکرد ورزشی خود و سطح استرس یا اضطراب خود آگاهی کامل پیدا کنید، می توانید از این ساعت بهره ببرید. اگرچه لازم به ذکر است که دقت آن ها به نوع ساعت بستگی دارد و همچنین، به دقیقی دستگاه های پزشکی نخواهند بود.

نحوه انتخاب ساعت نمایشگر ضربان قلب مناسب

ساعت نمایشگر ضربان قلب

اگر قصد تهیه یک ساعت نمایشگر ضربان قلب مناسب را برای خود دارید، لازم است با توجه به نیاز و ویژگی های مختلف، بهترین مدل را در میان نمونه های بی شمار موجود در بازار تهیه کنید. ویژگی هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، در این انتخاب درست به شما عزیزان کمک خواهد کرد.

  • عملکرد: برای تصمیم گیری لازم است بدانید که این ساعت فقط قابلیت اندازه گیری ضربان ندارد. شامل قابلیت هایی مانند اندازه گیری کالری سوزانده شده و حتی کیفیت خوابتان نیز است. از آن جایی که هر یک از ساعت ها عملکرد متفاوتی را ارائه می کنند، لازم است با توجه به نیاز های خود بهترین نمونه را انتخاب کنید.
  • قیمت: ساعت های هوشمند در قیمت های متفاوتی در بازار یافت می شوند. به طور کلی، هر چه عملکرد و کیفیت آن ها پایین تر باشد، قیمت کمتری هم دارند. در نتیجه با توجه به بودجه خود بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.
  • کیفیت: کیفیت ساعت های هوشمند بسیار اهمیت دارد؛ زیرا هنگام ورزش و انجام فعالیت های سنگین از آن استفاده می کنید؛ در نتیجه اگر کیفیت ضعیفی داشته باشد، خیلی زود آسیب می بیند و تمام هزینه های شما هدر خواهد رفت.

معرفی چند ساعت کاربردی برای اندازه گیری ضربان قلب


  1. Fitbit Versa 3

ساعت نمایشگر ضربان قلب

این ساعت را در صدر لیست معرفی قرار دادیم؛ زیرا ضربان قلب شما را به طور دقیق به صورت ۲۴ ساعته اندازه گیری می کند و بر روی صفحه نمایش اصلی بهطور دقیق نشان خواهد داد. علاوه بر آن، برنامه های مختلفی وجود دارند که شما را قادر به بررسی ضربان قلب در زمان های مختلف خواهد کرد. اگر به گوش دادن موسیقی علاقه مند هستید، به سادگی می توانید برنامه های مخصوص را با ساعت خود همسان کنید و موسیقی مورد نظر خود را از طریق آن پخش کنید.

مزایا

  • ساعت Fitbit Versa 3 را می توانید تا ۵۰ متر زیر آب بدون هیچگونه آسیبی با خود حمل کنید.
  • حدود ۶ روز باطری نگه می دارد و به طور دقیق برایتان کار خواهد کرد.

معایب

  • تنها مشکلی که از عملکرد این ساعت اعلام شده است، پاسخ دهی ضعیف صفحه لمسی آن است که ممکن است کمی برایتان دردسرساز باشد.
  1. Smart Watch IP68

Smart Watch IP68

این مدل ساعت نمایشگر ضربان قلب، ویژگی های منحصر به فردی مانند قیمت مناسب، زیبایی خیره کننده و طراحی کاربردی دارد که به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند و فعالیت بدن شما را به طور دقیق بررسی می کند.

مزایا

  • یکی از بهترین ویژگی های این ساعت هوشمند، باطری آن است که حدود ۳۰ روز کار می کند و عملکردی عالی را در اختیارتان قرار خواهد داد.
  • ۹ حالت ورزشی مختلف را به سادگی پشتیبانی خواهد کرد.

معایب

  • این ساعت توانایی بررسی معیار های مناسب شنا را ندارد؛ به همین دلیل می تواند کمی از ساعت های دیگر عقب باشد.
  1. Apple Watch Series 7

Apple Watch Series 7

فکر نمی کنم در میان افراد مشهور کسی وجود داشته باشد که با ساعت اپل واچ سری ۷ آشنایی نداشته باشد. این ساعت قیمت بالایی نسبت به مدل های دیگر دارد؛ اما با توجه به کاربرد هایی که ارائه می کند، می توان او را جزء مدل های بسیار کاربردی دانست. این ساعت نمایشگر ضربان قلب، علاوه بر ضربان قلب شما، قادر به نشان دادن ویژگی هایی مانند سطح خواب و اکسیژن خون نیز است. همچنین از ویژگی های منحصر به فردش لازم است به نوار قلب نیز اشاره کنیم. بررسی شرایط جسمانی ای که دارید، به تشخیص مشکلات در مراحل اولیه کمک شایانی خواهد کرد.

مزایا

  • صفحه بزرگ و لمسی سری ۷ آیفون واچ بسیار کاربردی است و به سادگی به گوشی آیفون شما متصل می شود و تمام برنامه های مورد نیاز را در دسترس شما قرار خواهد داد.
  • تا حدود ۵۰ متر زیر آب به خوبی کار می کند و تا ۱۶ روز تمام باطری خود را حفظ خواهد کرد.
  • به سادگی شارژ می شود و سرعت بالایی دارد.

معایب

  • برای بهره بردن از این ساعت، شما به یک گوشی آیفون احتیاج دارید و بدون داشتن آن، قادر به بهره گیری از اپل واچ نخواهید بود.
  1. Garmin Vivosmart 4

Garmin Vivosmart 4

این ساعت را به افرادی که مشکلات قلبی دارند، توصیه می کنیم؛ زیرا علاوه بر نمایش ضربان قلب به اندازه گیری اکسیژن موجود در خونتان نیز خواهد پرداخت. همچنین اگر از مشکلات ریوی رنج می برید، اندازه گیری میزان اکسیژن خون شما بسیار مهم خواهد بود.

مزایا

  • تا حدود ۵ روز شارژ نگه می دارد. طراحی باریک و بسیار زیبایی هم دارد.

معایب

  • اغلب مردم ادعا دارند که صفحه این ساعت نمایشگر ضربان قلب، باید کمی بزرگ تر باشد تا کاربرد بهتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

نتیجه گیری

در انتها لازم به ذکر است که تهیه یک ساعت نمایشگر ضربان قلب برای تمام مردم، مخصوصاً افرادی که مشکلات قلبی و ریوی دارند یا ورزش های سنگین انجام می دهند، بسیار ضروری است. با خرید یک ساعت مناسب با توجه به ویژگی های مورد نظرتان، می توانید علاوه بر مراقبت از سلامتی خود، کار هایی مانتد تعویض موسیقی و غیره را نیز آسان تر انجام دهید. تنها لازم است مدل های معرفی شده را با دقت بالا بررسی و یکی از آن ها را خریداری کنید.