بی بی کرم چه کاربردی دارد

تمام آرایشگر های ماهر داشتن یک زیرساز خوب و یک دست را برای هر آرایشی لازم و ضروری می دانند. زیرساز زیبا با استفاده از کرم های مختلفی ایجاد می گردند. دو نمونه از پر طرفدار ترین موارد، کرم پودر و بی بی کرم می باشند. علاوه بر موارد بالا، انتخاب کرم مناسب، پوستی صاف را نیز برایتان به ارمغان می آورد. همانطور که می دانید، پوست زیبا و صاف درصد بالایی از زیبایی را تشکیل می دهد که با استفاده از کرم پودر و بی بی کرم قابل دسترس است. این دو یکسان نبوده و تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که در ادامه مطلب به طور دقیق تفاوت کرم پودر و بی بی کرم را برایتان بررسی خواهیم کرد تا در شرایط مختلف بهترین مورد را برای داشتن آرایشی زیبا انتخاب کنید.

کرم پودر چیست و چه ساختاری دارد

تفاوت کرم پودر و بی بی کرم

برخی از مردم از فوندانسیون پودری برای آرایش صورت خود استفاده می کنند و برخی دیگر فوندانسیون کرمی را مناسب می دانند. لازم به ذکر است که کرم پودر ترکیبی از موارد بالا بوده و هر دو را در اختیار شما می گذارد. به این صورت که هنگام مصرف به صورت کرم بوده و پس از استفاده به شکل پودر در می آید.

مزایای استفاده از کرم پودر

تفاوت کرم پودر و بی بی کرم
  1. ساختار: در ادامه بررسی تفاوت کرم پودر و بی بی کرم لازم است بگوییم که کرم پودر ساختاری نرم و یک دست دارد. چه با استفاده از اسفنج اعمال گردد، چه با استفاده از برس های مختلف، به سادگی بر روی پوستتان می خوابد.
  2. انواع مختلف پوشش ها: اگر کرم پودری می خواهید که برای مصرف روزانه مناسب باشد، می توانید از این محصول استفاده کنید. همچنین برای کسانی که طرفدار محصولاتی با پوشش بالا هستند نیز ارائه شده است تا پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. اما به طور کلی برای بیان تفاوت کرم پودر و بی بی کرم، لازم به ذکر است که کرم پودر به پوشش خوب و بالای خود مشهور است و مانند بی بی کرم دارای پوشش طبیعی و کم رنگ نیست.
  3. مناسب انواع پوست: چه پوست چرب داشته باشید، چه مختلط و چه خشک، باز هم می توانید از انواع مختلف کرم پودر در آرایش خود استفاده کنید تا در عین زیبایی، سلامت پوستتان را نیز تضمین کند.

کاربرد کرم پودر

تفاوت کرم پودر و بی بی کرم

در ادامه بررسی تفاوت کرم پودر و بی بی کرم، لازم است بدانید که کرم پودر اغلب پوشش بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. همانطور که ذکر کردیم، کرم پودر برای انواع پوست ها کاربرد دارد، اما از آن جایی که چربی زیاد موجب برق زدن پوست شده و خشکی زیاد هم از خوابیدن کرم بر روی پوست جلوگیری می کند، در نتیجه بیش ترین بهره را پوست های مختلط خواهند برد. در کل هنگام تهیه آن باید بدانید که کرم پودر نقش درمانی ندارد و برای پوشانندگی نقایص صورت و تشکیل زیرسازی بی نظیر برای آرایش شما کاربرد دارد.

بی بی کرم چیست و چه ترکیباتی دارد

تفاوت کرم پودر و بی بی کرم

اگر از تعداد بالای کرم های پوستی خود خسته شده اید، می توانید از بی بی کرم استفاده کنید. این کرم با استفاده از اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم، اسید هیالورونیک تقویت کننده پوست، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها، علاوه بر پوشش طبیعی که به شما ارائه می کند، پوستتان را آبرسانی کرده و به مراقبت از پوست شما نیز کمک خواهد کرد. شاید برایتان عجیب باشد که در یک بی بی کرم معمولی می توانید شاهد چهل ماده مختلف برای محافظت از پوستتان باشید. در حقیقت برای بررسی تفاوت کرم پودر و بی بی کرم، باید بدانید که بی بی کرم خواص درمانی داشته و حتی به وسیله SPF موجود در آن، پوست شما را در مقابل اشعه های مضر خورشید مقاوم می سازد تا آسیب جدی ندیده و مشکلی برایش به وجود نیاید.

مزایای بی بی کرم

مزایای بی بی کرم

اگر برایتان سوال پیش آمده است که تفاوت کرم پودر و بی بی کرم چیست، لازم است به مزایای هر یک به طور جداگانه توجه کنید. در ادامه مزایای بی بی کرم را برایتان بررسی خواهیم کرد.

  1. صرفه جویی در زمان و هزینه: با تهیه یک بی بی کرم در واقع یک کرم آبرسان، مرطوب کننده با SPF بالا نیز دریافت خواهید کرد. این بدان معنا است که شما باید هزینه یک کرم را در نظر بگیرید و در عین حال با استفاده از آن به مزایای چندین محصول دست پیدا کنید.
  2. پوشش سبک و طبیعی: در ادامه بررسی تفاوت کرم پودر و بی بی کرم، لازم است ذکر شود که این محصول یک پوشش یک دست و طبیعی را بر روی پوستتان ایجاد خواهد کرد. پوشش آن نسبت به کرم پودر سبک تر بوده و احساس سبکی را به شما عرضه خواهد کرد.
  3. عدم تحریک پوست های حساس: اگر پوست شما حساس است و نسبت به کرم های سنگین واکنش نشان خواهد داد، لازم است، از تفاوت کرم پودر و بی بی کرم مطلع باشید. چنین افرادی باید از بی بی کرم در آرایش خود استفاده کنند. زیرا این محصول شامل ماده های تسکین دهنده می باشد که علاوه بر پوشش خوبی که ایجاد می کند، به آرامش و تسکین آن نیز کمک ویژه ای خواهد کرد.

بی بی کرم چه کاربردی دارد

بی بی کرم چه کاربردی دارد

همان طور که برای بررسی تفاوت کرم پودر و بی بی کرم ذکر کردیم، این کرم می تواند شامل ۴۰ نوع ماده مختلف باشد. به همین دلیل اغلب آن را برای انواع مختلف پوست ها از جمله خشک، چرب و مختلط مناسب می دانند. اما هنگام انتخاب، به وجود مرطوب کننده در آن دقت فرمایید تا پوستتان به خوبی آبرسانی گردد و از پیری آن جلوگیری شود.

سخن آخر

به طور کلی اگر از تفاوت کرم پودر و بی بی کرم مطلع نیستید، باید گفت که کرم پودر برای پوشاندن نقایص صورت مورد استفاده قرار می گیرد تا پوستی یک دست را برای شما به ارمغان بیاورد، اما بی بی کرم تنها یک پوشش طبیعی روزانه را در اختیارتان خواهد گذاشت تا در کنار آن خواص مراقبتی بسیاری را نیز برایتان به ارمغان بیاورد و موجب زیبایی طبیعی پوست شما گردد.