بهترین مارک های فشار سنج عقربه ای

با بهترین برندهای فشار سنج عقربه ای آشنا شوید.

فشارسنج عقربه ای

سنجش مرتب فشارخون برای افرادی که به مشکل فشارخون بالا مبتلا هستند، اهمیت فراوانی دارد. فشارسنج عقربه ای قدیمیترین نوع فشارسنج است که به دلیل دقت بالا همچنان مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از نکات مهم و سوالاتی که برای اغلب افراد در زمان خرید فشارسنج عقربه ای پیش میآید، انتخاب برند محصول است؛ به همین دلیل ما در این مطلب پس از توضیحاتی اجمالی درباره این نوع فشارسنج به معرفی بهترین مارک فشارسنج عقربه ای خواهیم پرداخت. تا انتها همراه ما باشید.

معرفی دستگاه فشارسنج عقربه ای

فشارسنج عقربه ای از بخشهای مختلف تشکیل شده است. یک کاف یا بازوبند که دور بازو بسته میشود، پوآر که با فشار دادن آن کاف پر از باد میشود، صفحه دایرهای مدرج که نمایانگر میزان فشار است و گوشی پزشکی که برای شنیدن صدای قلب مورد استفاده قرار میگیرد.

فشارخون با دو عدد معرفی میشود؛ عدد بیشتر فشار سیستولیک است که فشار خون را در حالتی نمایش میدهد کهقلب برای پمپاژ خون منقبض شده است. عدد کمتر فشار دیاستولیک خواهد بود که میزان فشار خون در زمان استراحت قلب را نمایش میدهد. پس فشارسنج عقربه ای به همراه یک گوشی پزشکی استفاده میشود تا بتوان صدای قلب را بررسی کرده و در زمان مشخص فشارخون را مشاهده کرد.

مزایا فشارسنج عقربه ای

با وجود آنکه فشارسنج عقربه ای وسیلهای قدیمیتر محسوب میشود، اما به دلیل مزایا مختلف، همچنان پرکاربرد است. از جمله مزایا فشارسنج عقربه ای میتوان به موراد زیر اشاره کرد.

  • دقت زیاد
  • سنجش استاندارد فشار خون
  • ضریب خطای کم
  • اعتبار نتایج به دست آمده

بهترین مارک فشار سنج عقربه ای

اکنون که با فشارسنج عقربه ای آشنا شدهایم، باید بهترین برندهای تولیدکننده این محصول را بشناسیم. آشنایی با بهترین مارک فشار سنج عقربه ای، پیش از خرید آن اهمیت زیادی دارد؛ چراکه به شما کمک میکند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

فشارسنج عقربه ای برند Riester

فشارسنج عقربه ای ریشتر

به طورکلی فشارسنجهای عقربه ای آلمانی کیفیت زیادی داشته و به همین دلیل محبوبیت و شهرت بیشتری دارند. مارک ریشتر یک شرکت آلمانی است که انواع فشارسنج عقربه ای را ارائه میدهد. از ویژگیهای محصولات این برند میتوان به ساختار ویژه برای سهولت استفاده، مقاومت بالا در برابر ضربه، دقت زیاد، گارانتی 5 ساله کالیبراسیون محصول و غیره اشاره کرد. فشارسنج عقربه ای ضد ضربه ریشتر Shock Proof یکی از نمونههای موفق این برند است که قابلیت تحمل ضربه از ارتفاع 120 سانتیمتری را خواهد داشت.

فشارسنج عقربه ای برند Microlife

فشارسنج عقربه ای دو شلنگه میکرولایف AG1-20

یکی از انواع بهترین مارک فشار سنج عقربه ای میتوان به برند میکرولایف اشاره کرد که تولید کشور سوئیس است. ویژگیهای این برند شامل قطعات باکیفیت، پمپاژ سریع هوا، وزن کم، دقت اندازهگیری زیاد و غیره است. از نمونه های فشارسنج بسیار عالی این برند میتوان به فشارسنج عقربه ای دو شلنگه میکرولایف AG1-20 اشاره کرد که دارای گارانتی یک ساله خواهد بود.

فشارسنج عقربه ای برند Rossmax

فشارسنج عقربه ایی رزمکس GB102

رزمکس برندی خوش سابقه در زمینه تولید انواع فشارسنج عقربه ای است که سابقهای طولانی مدت دارد. محصولات این مارک از ویژگیهای همچون جنس کاف از نایلون ضد حساسیت، صفحه نمایشگر بزرگ و خوانا، کیف مخصوص نگهداری، کیفیت بالای قطعات و غیره برخوردار بوده و تمامی محصولات این مارک دارای گارانتی هستند. فشارسنج عقربه ایی رزمکس GB102 یکی از مدلهای محبوب و پرکاربرد این برند محسوب میشود.

فشارسنج عقربه ای برند DDM

فشارسنج عقربه ای ضدضربه DDM مدل MANO CUFF

محصولات این برند در کشور فرانسه تولید شدهاند و یکی از انواع بهترین مارک فشار سنج عقربه ای درنظر گرفته میشوند. اگر به دنبال فشارسنجی با سه لایه ضربهگیر، خطای اندازهگیری بسیار محدود، طراحی مناسب کاف، 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و دیگر ویژگیهای خاص هستید، برند دی دی ام انتخاب بسیار مناسبی است. فشارسنج عقربه ای ضد ضربه DDM مدل ALL TIME ALU نمونه باکیفیتی است که صفحه آن از جنس شیشه پلی­کربنات است.

فشارسنج عقربهای برند MDF

فشارسنج عقربهای با ضربه گیر سیلیکونی MDF 808B NEW

یکی از برندهای موفق در زمینه تولید فشارسنج عقربه ای، مارک ای دی اف است. ویژگیهایی همچون وجود ضربه گیر سیلیکونی، پوآر ضد چسبندگی و ضد ترکخوردگی، روکش کاف مقاوم به رطوبت و مواد شیمیایی و غیره موجب محبوبیت محصولات این برند شده است. مارک ای دی اف تولید کشور آمریکا بوده و فشارسنج عقربه ای با ضربه گیر سیلیکونی MDF 808B NEW یکی از نمونههای آن است.

فشارسنج عقربه ای برند Accumed

فشارسنج عقربه ای اکیومد KJ-106

این برند در کشور سوئیس تولید شده است و به دلیل ویژگیهای فراوان یکی از بهترین مارک فشار سنج عقربه ای محسوب میشود. از جمله این ویژگیها میتوان به عملکرد و دقت بالا، صفحه عقربهای بزرگ، جنس مرغوب و مقاوم، کاف نایلونی بدون لاتکس (ضد حساسیت) و غیره اشاره کرد. اگر به دنبال یکی از بهترین نمونه های این مارک هستید فشارسنج عقربه ای اکیومد KJ-106، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

فشارسنج عقربه ای برند Heine

همانطور که گفتیم مارکهای آلمانی در زمینه تولید فشارسنج عقربه ای شهرت خوبی دارند و برند هاین یکی از آنها است. وجود سیستم توزیع فشار داخل تیوپ و کاف، وزن سبک، کاف مقاوم دولایه و قابل شستشو، محفظه دوجداره، دقت زیاد و غیره از جمله ویژگی های متمایز این مارک خواهد بود. فشارسنج عقربه ای بزرگسال آنتی شوک هاین GAMMA G7 دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله است.

فشارسنج عقربه ای برند B.Well

محصولات این مارک نیز در کشور سوئیس تولید شدهاند و کیفیت بسیار قابل توجهی دارند. فشارسنج عقربه ای همراه با گوشی بی ول مدل WM-62S یکی از نمونه های باکیفیت و موفق این برند بوده که از ویژگیهایی همچون پیچ تنظیم هوای روان برای استفاده راحت، کاف از جنس لاتکس، کیف مخصوص حمل دستگاه، وجود فیلتر در پمپ هوا برای دقت بیشتر و گارانتی 2 سالهبرخوردار است.

فشارسنج عقربه ای برند Zenithmed

زنیت مد یک برند معروف در زمینه تولید فشارسنج بوده که متعلق به کشور چین است. این مارک انواع فشارسنج رومیزی، پایهدار، نوزاد و غیره را تولید میکند که از کیفیتی مناسبی برخوردار هستند. از ویژگیهای محصولات این برند میتوان وزن کم، طراحی مناسب، نشانگر واضح جهت خواندن راحتتر، گارانتی و موراد دیگر را معرفی کرد. فشارسنج عقربه ای رومیزی و دیواری زنیت مد مدل zth-6001 یکی از نمونه محصولات این مارک است که قیمت مناسبی دارد.

خرید فشارسنج عقربه ای

در این مقاله به معرفی بهترین مارک فشار سنج عقربه ای پرداختیم. با توجه به اینکه بررسی میزان فشار خون موضوع مهمی است، باید در زمان خرید فشارسنج عقربه ای به کیفیت آن توجه داشته باشید و کیفیت را در اولویت بالاتری در مقابل قیمت آن قرار دهید. یکی از نکات مهم برای خرید محصول باکیفیت، مراجعه به فروشگاههای معتبر است. سایت درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی است که در این زمینه سابقهای طولانی مدت دارد. انواع فشارسنج عقربه ای از بهترین برندها در این فروشگاه عرضه شدهاند.