اسپری دوفاز مو

سلامت مو تاثیر مهمی بر زیبایی دارد و به همین دلیل همه ما به دنبال حفظ سلامت تارهای مو هستیم. استفاده از محصولات مراقبتی مو یکی از روش‌هایی است که می‌تواند از آسیب تارهای مو جلوگیری کند. این محصولات تنوع زیادی دارند و به همین دلیل باید بدانید که از کدام محصول در چه زمانی می‌توان استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم فواید اسپری دوفاز مو را به عنوان یکی از محصولاتی مراقبتی مو معرفی کنیم. در انتها نیز شما را با چند نمونه از بهترین مارک اسپری دوفاز مو آشنا خواهیم کرد، پس تا انتها همراه ما باشید.

اسپری دو فاز مو چیست؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است در ترکیبات آن با دو فاز متفاوت یعنی آب و سیلیکون روبه‌رو هستیم. اگر بسته‌بندی محصول شفاف باشد، پیش از تکان دادن آن، می‌توانید جدا بودن دو فاز را به راحتی مشاهده کنید. اسپری دو فاز مو از تارهای مو در برابر آسیب حرارتی ناشی از استفاده سشوار، اتو مو و غیره جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول تارهای مو را آبرسانی کرده و موجب نرمی و خوش‌حالت شدن آن‌ها می‌شود.

فواید اسپری دوفاز مو

آنچه استفاده از اسپری دو فاز مو را سودمند می‌کند، مزایا و فواید آن است. از جمله فواید اسپری دوفاز مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      استفاده از این محصول برای موهای خشک و تر امکان‌پذیر است. 

·      با نرم شدن تارهای مو، شانه زدن آن‌ها آسان‌تر خواهد شد.

·      یک لایه محافظی بر روی مو ایجاد کرده و از آسیب حرارتی در هنگام سشوار کشیدن جلوگیری می‌کند.

·      از ایجاد الکتریسیته ساکن در هنگام استفاده از سشوار و اتو مو پیشگیری می‌نماید.

·      برای انواع مو از جمله موی خشک، حساس و فر قابل استفاده است.

·      موجب نرمی، ابریشمی و خوش حالت شدن تارهای مو می‌شود. 

·      مو را آبرسانی کرده و از کاهش رطوبت مو جلوگیری می‌کند.

فواید اسپری دوفاز موفواید اسپری دوفاز مو

نحوه استفاده از اسپری دو فاز مو

حال که با فواید اسپری دوفاز مو آشنا هستید، احتمالا به استفاده از آن ترغیب شده‌اید. نکته مهم آن است که باید روش استفاده صحیح از اسپری دو فاز مو را بدانید. اسپری دو فاز را می‌توان برای مو خشک یا خیس استفاده کرد. با دنبال کردن مراحل زیر از این محصول به درستی استفاده کنید:

1)    اگر قصد دارید پس از حمام اسپری دو فاز را به کار ببرید، تارهای مو را با حوله خشک کنید تا فقط نم‌دار باشد. 

2)    اسپری را به خوبی تکان دهید تا دو فاز آن مخلوط شوند. 

3)    محصول را بر روی ساقه مو اسپری کنید و با دست تارهای مو را تکان دهید تا اسپری به همه قسمت‌ها برسد.

4)    در پایان می‌توانید مو را شانه کشیده و با سشوار ملایم خشک کنید.

نکات مهم در استفاده از اسپری مو دوفاز

در هنگام استفاده از اسپری دو فاز مو نکات زیر را مدنظر قرار دهید تا از بروز عوارض اسپری دوفاز مو جلوگیری شود.

·      اسپری را تنها به تارهای مو بزنید و از برخورد آن با ریشه مو جلوگیری کنید.

·      در صورتی که پوست سر یا گردن زخم دارد، استفاده از اسپری دو فاز ممنوع است.

·      بعد از به کار بردن اسپری دو فاز، به شستشو مو نیازی ندارید.

·      محصول را در جای خشک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید. 

·      اسپری دو فاز مو برای بزرگسالان تولید شده است و باید آن را دور از دسترس کودکان قرار داد.

·      از برخورد اسپری با چشم‌ها جلوگیری کنید و در صورت ورود آن به چشم، بلافاصله با آب به خوبی بشویید.

عوارض اسپری دوفاز مو

به طور کلی می‌توان گفت استفاده از اسپری دو فاز مو عوارض خاصی را به دنبال ندارد اما برخی افراد ممکن است به ترکیبات استفاده شده در تولید این اسپری حساسیت داشته باشند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد اسپری دوفار مو مانند هر محصول دیگری توصیه نمی‌شود، چراکه می‌تواند عطسه و خارش‌های پوستی را به دنبال داشته باشد. پس نباید از عوارض اسپری دوفاز مو در صورت استفاده بی رویه غافل شد.

بهترین مارک اسپری دوفاز مو

حال که با اسپری دوفاز مو به عنوان یک محصول مراقبتی آشنا شدید، احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که بهترین مارک اسپری دوفاز مو چیست؟ در این بخش برخی از بهترین برندهای تولیدکننده اسپری مو را معرفی کرده‌ایم.

بهترین مارک اسپری دوفاز موبهترین مارک اسپری دوفاز مو

برند بیول

بیول برندی ایرانی در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو است. اسپری دو فاز مارک بیول برای انواع مو حتی موهای حساس و شکننده قابل استفاده بوده و می‌توان از مزایا این محصول بهره‌مند شد. اسپری دوفاز آلوئه ورا از نمونه‌های پرطرفدارا این برند بوده که با وجود ترکیبات پروتئینه و ویتامینه، به احیا و درمان ریزش مو کمک می‌کند.

برند لافارر

در تهیه اسپری دوفاز برند لافارر از عصاره‌های گیاهی استفاده شده است تا علاوه بر ایجاد لایه ضد حرارت و نرم‌کنندگی مو، دارای خواص تقویت‌کنندگی و آبرسانی باشد. با استفاده از اسپری دو فاز این برند، شانه کردن مو به ویژه در افرادی که موهای فر دارند، راحت می‌شود. لافارر را می‌توان از برندهای محبوب اسپری دو فاز مو دانست.

برند سریتا

اگر موهای خشک، شکننده و کم حجمی دارد، استفاده از اسپری دوفاز برند سریتا برای شما مناسب خواهد بود. در تهیه این محصول از ترکیباتی استفاده شده است که با وجود نرم کردن مو، موجب چرب شدن آن نخواهد شد. ایجاد لایه محافظ تارهای مو، احتمال ایجاد آسیب حرارتی در پی استفاده از سشوار و اتو مو را از بین می‌برد. 

برند روزال

برند روزال در زمینه تولید اسپری دو فاز مو، محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است. یکی از محصولات پرفروش این برند اسپری دو فاز مخصوص موهای رنگ شده است. این اسپری علاوه بر نرم کردن تارهای مو، باعث تثبیت رنگ مو می‌شود. رنگ مو، رطوبت تارهای مو را کاهش می‌دهد، به همین دلیل استفاده از اسپری دو فاز مو گزینه‌ای مناسب است.

برند دوماسی

این برند اسپری دوفاز مو را با این هدف طراحی و تولید کرده است تا علاوه بر نرمی و درخشش مو، به ترمیم تارهای آسیب دیده مو بپردازد. برند دوماسی در تهیه محصولات خود از فرمولاسیون ویژه‌ای استفاده می‌کند که باعث افزایش مزایا آن‌ها می‌شود. فواید اسپری دوفاز مو دوماسی باعث جلب رضایت مصرف‌‌کنندگان شده است.

خرید اسپری دو فاز مو

در این مطلب فواید اسپری دوفاز مو و همچنین عوارض اسپری دوفاز مو را معرفی کردیم و در ادامه به بررسی بهترین مارک اسپری دوفاز مو پرداختیم. همانطور که گفته شد، استفاده از این محصول باعث نرم و خوش‌حالت شدن مو شده و همچنین از آسیب‌های ناشی از سشوار جلوگیری می‌کند.

دقت داشته باشد که اسپری مو را تنها باید از برندهای معتبر تهیه کرد و به همین دلیل برای خرید آن باید به فروشگاه‌های مطمئن مراجعه نمود. سایت درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی است. از این فروشگاه می‌توانید سرم دو فاز مو و دیگر محصولات را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.