اسپری خوشبو کننده بدن و بادی اسپلش

موارد 121-129 از 129

پربازدیدترین جدیدترین پرفروش ترین ارزان ترین گران ترین
فیلتر
  1. بادی اسپلش زنانه مای مدل گلدن رین حجم 200 میلی لیتر
    قیمت ویژه قیمت عادی
    اتمام موجودی
  2. اسپری بدن زنانه ۲۴ ساعته مای مدل کیوتی حجم 200 میلی لیتر
    قیمت ویژه قیمت عادی
    اتمام موجودی
  3. بادی اسپلش سی گل مدل Secret حجم 200 میلی لیتر
    قیمت ویژه قیمت عادی
    اتمام موجودی
  4. بادی اسپلش سی گل مدل Marvel حجم 200 میلی لیتر
    قیمت ویژه قیمت عادی
    اتمام موجودی
  5. اسپری خوشبو کننده بدن مردانه مدل euphoria پروکسی Proxi حجم 150 میلی لیتر
    اتمام موجودی
  6. اسپری بدن مردانه اکس مدل Dark Temptation حجم 150 میلی لیتر
    اتمام موجودی
  7. اسپری بدن مردانه اکس مدل Black حجم 150 میلی لیتر
    اتمام موجودی
  8. اسپری بدن مردانه اکس مدل Africa حجم 150 میلی لیتر
    اتمام موجودی
  9. اسپری بدن مردانه اکس مدل You حجم 150 میلی لیتر
    اتمام موجودی
صفحه
تا بر صفحه

اسپری بدن

اسپری خوشبو کننده بدن دسته‌ای از محصولات آرایشی بهداشتی هستند که توسط خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپری بدن در دو نوع ضد تعریق و خوشبوکننده وجود دارد. اسپری‌ خوشبو کننده بدن رایحه‌ای دلپذیر را برجای می‌گذارد اما اسپری ضد تعریق حاوی موادی است که راه ترشح عروق را مسدود کرده و بدین وسیله مانع از عرق کردن بدن و ایجاد بوی بد می‌شود. به طور کلی اسپری ماندگاری کمتری در مقایسه با عطرها و ادکلن‌ها دارد.

اسپری بادی اسپلش

بادی اسپلش‌ها دسته‌ای از محصولات خوشبوکننده جدید هستند که حتی به عنوان جایگزین مناسب‌تری از دیگر انواع خوشبوکننده در نظر گرفته می‌شوند. این محصولات بر پایه آب، الکل، روغن و ترکیبات معطر گیاهی بوده و کاملا رقیق هستند. بادی اسپلش را بر روی گردن، پشت زانو، کشاله ران، زیر بغل و به طور کلی نقاطی از بدن که نبض در آن‌ها وجود دارد، استفاده می‌کنند.

اسپری بادی اسپلش دارای مزایای زیادی است و به همین دلیل استفاده از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بادی اسپلش سطح پوست را آبرسانی کرده و با ایجاد رطوبت، مانع از شکل‌گیری چین و چروک می‌شود. این محصول رایحه دلپذیری را ایجاد می‌کند اما توجه داشته باشید که در جلوگیری از تعرق موثر نیست! از دیگر فواید استفاده از اسپری بادی اسپلش، عدم ایجاد لکه بر روی لباس است.

فرق بادی اسپلش و اسپری بدن

بادی اسپلش و اسپری بدن هر دو در دسته محصولات خوشبوکننده قرار دارند. تفاوت این دو محصول در وجود روغن است؛ همانطور که گفته شده در ترکیبات بادی اسپلش روغن وجود دارد اما اسپری بدن فاقد روغن است. وجود این روغن در بادی اسپلش موجب شادابی و طراوت بیشتر شده و مانع از خشکی پوست خواهد شد.

بادی اسپلش را به دلیل وجود این ترکیبات روغنی تنها می‌توان بر روی پوست استفاده کرد، درحالی که اسپری بدن را می‌توان روی لباس نیز به‌کار برد. تفاوت دیگر این دو محصول این است که در فرایند ساخت اسپری از گاز استفاده می‌شود اما بادی اسپلش بر پایه مایعات ساخته شده است. همچنین رایحه بادی اسپلش در مقایسه با اسپری بدن قوی‌تر خواهد بود.

قیمت اسپری بادی اسپلش

به طور کلی قیمت بادی اسپلش در مقایسه با انواع اسپری بدن گران‌تر خواهد بود، اما به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی مضر، استفاده از آن باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌شود. قیمت اسپری بادی اسپلش به موارد متعددی مانند حجم محصول، برند تولیدکننده، کیفیت آن و غیره بستگی دارد؛ اما با توجه به فواید اسپری بادی اسپلش و خوشبوکنندگی آن، این قیمت مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید اسپری بادی اسپلش

استفاده از انواع خوشبوکننده‌ها برای جلوگیری از ایجاد بوی بد، به ویژه در فصل تابستان بسیار مهم و ضروری است. برای خرید انواع خوشبوکننده‌ها شامل اسپری بدن و بادی اسپلش باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید. سایت درمان کالا یکی از همین فروشگاه‌های معتبر است که با خرید از این سایت از کیفیت و قیمت مناسب محصولات مطمئن خواهید بود. در این بخش انواع اسپری خوشبو کننده بدن و بادی اسپلش در برندهای مختلفی مانندBiol ، My،Schon ،avior ، She،Jacsaf  و غیره ارائه شده است.